ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

ایمانی من

1392/2/31 1:52
نویسنده : مامان
344 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت هشت صبح:ایمان در راه رفتن به مهدRunning

عشقمی

ساعت دوازده در راه برگشتFrozen

خسته شدی پسرم؟

ایمان قدیم و جدیدYou Are My Love

فدات

دعا میکنم زیر این سقف بلند,روی دامان زمین

هر کجا خسته شدی یا که پر غصه شدی

دستی از غیب به دادت برسد و چه زیباست که آن دست خدا باشد و بس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان امین
24 فروردین 92 9:57
ایمان جون می بینی چه مامان مهربونی داری مدام در حال دعا کردن این پسر خوشگل و دوست داشتنیه آفرین به این مامان مهربون یه دسته گل رز تقدیم به مامان جون مهربون
ایمان جون تو راه برگشت به خونه چقدر بهت خوش می گذره خاله جون


چه خوشی خاله جون؟!!!!!!
من به مامانم میگم با ماشین بریم ولی مامانی گوش نمیده خسته و کوفته باید پیاده بریم!!!!!!!
الهام مامان علیرضا
24 فروردین 92 10:57
سلام ایمان خوشتیپ
مهد بهت خوش بگذره خاله


ممنون خاله جون.
مامان بردیا جون
25 فروردین 92 10:51
سلام.عکسای مهد رفتن خیلی باحالهراستی عزیزم اون سایتی که میخواستی تو وب خودم به نام فرم لینک کردم.لینک کن و استفاده کن.امیدوارم باز بشه


ممنونم گلم,منم امیدوارم.
مامان مرضیه
25 فروردین 92 13:34
عاشق این شیطنت های ایمان جونم

ایشالله که همیشه خوش باشین














مامان ترنم
26 فروردین 92 9:09
عاشق اون عكس بچگيهاشم. مي‌خوام بخورمش اون پسملي ناز و خوشگل رو.