ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

غرقابزار

1392/2/7 10:32
نویسنده : مامان
443 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزتر از جانمقلب

دیروز با عموها وعمه ها و دایی علی رفتیم یه جای خیلی قشنگ به نام دشت غرقابزار,عمو کاظم و زن عمو زحمت کشیده بودن و همه رو دعوت کرده بودن(دستشون درد نکنه).

بهترین قسمت ماجرا این بود که با وجود اینکه خیلی بازی کردین ولی خوشبختانه هیچگونه برخوردی بین بچه ها پیش نیومد و هم به مامانا و هم به بچه ها خیلی خوش گذشت.

آقایون که میخواستن بازی کنن شکلک های شباهنگ Shabahangشما توپت رو در نهایت سخاوت بهشون دادی ولی وقتی دیدی از بازی سودی نمیبری ازشون گرفتی و داغ یه بازی درست درمون رو به دلشون گذاشتی . البته بعدش عذاب وجدان گرفته بودی وناراحت بودی.05.gif

عزیزترینم

 

 

برای من زست گرفتی نفسم.

عشق من

بازی دسته جمعی

اینجا نگاه چجوری ناراحتی عسلی مامانناراحت

الهی فدات شم مامان جون اشکال نداره.

اینم برادرزاده عزیز و خوش خنده من مرتضی جون(فقط کافیه بهش نگاه کنی اینقدر میخنده)

قربون خنه هات برم من عمه جونم

هرچه هستم هر چه هستی,توی قلبم ریشه بستی

هر چه باشم هر چه باشی نمیشه ازم جداشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهام مامان علیرضا
7 اردیبهشت 92 11:48
سلام ایمان طلا
خوش به حالت خیلی بهت خوش گذشته....
آفرین به پسر فوتبالیست و سخاوتمند..
همیشه خوش باشی عزیزم
میبوسمت خاله جون


ممنون خاله جونم.
مامان امین
7 اردیبهشت 92 13:06
به به چه طبیعت زیبایی، ایشالا همیشه به گردش و تفریح، ایمان جونم دوست دارم پسر زیبا رو


ممنون خاله جون,منم همینطور.
مامان ترنم
8 اردیبهشت 92 8:00
چه طبعت زيبايي واقعا جاي عالي و خوشگليه.
هميشه به تفريح و گردش باشي گل پسر .


ممنونم خاله جون.
مامان بردیا
8 اردیبهشت 92 8:06
به به .کی اینهمه عکس گرفتی بلا...ایندفعه دوتا توپ بیار که ما هم بی نصیب نمونیم


مارو دستکم گرفتی خواهر!!!!!!!!!!
چشم حتما.!!!!
پرهام ومامانش
8 اردیبهشت 92 22:44
همیشه به گردش و تفریح، ایمان جونم