ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

حرف دل برای عزیز دل

1392/2/9 7:32
نویسنده : مامان
379 بازدید
اشتراک گذاری

هرگز انتظار ندارم مرا همان قدر دوست داشته باشی که دوستت دارم.

این توقعی است غیر منصفانه.

من باید عاشق تو باشم در حد ممکن عشق , و آرزومند آن باشم که مرا بخواهی هر قدر که می خواهی.

نفس مادرزبون دراز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان بردیا
9 اردیبهشت 92 9:50
مامان امین
9 اردیبهشت 92 17:12
آرزو می کنم که ایمان جان در کنار مادر مهربانی همچون شما سلامت و سعادتمند باشد.
عزیزم پیشاپیش روزتان مبارک تقدیم به شما که بهترینی


مممممممنون عزیزم.
مامان امین
9 اردیبهشت 92 17:24
بلبلا آواز در گل یافتند، شاعران در زن تکامل یافتند، زن محبت را تلافی می کند، خستگی را ترمه بافی می کند، زن درخشان می کند الماس را، زن تجلی می دهد احساس را، روز زن بر شما مبارکباد.



مرسی عزیزم روز شما هم مبارک.
الهام مامان علیرضا
9 اردیبهشت 92 21:28
چه احساس قشنگی!!!
مامان ترنم
10 اردیبهشت 92 9:19
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی ، روزت مبارک.



خیلی ممنون عزیزم روز شما هم مبارک]

الهام مامان علیرضا
10 اردیبهشت 92 20:13
گاهی دلت از زنانگی می گیرد، دلت میخواهد کودک باشی، دختر بچه ای که به هر آغوشی پناه می برد و آسوده اشک می ریزد..

زن که باشی باید بغض های زیادی را دفن کنی

ناز بانو، صبورترین موجود خدا روزت مبارک






ممنون خانمی روز شما هم مبارک گلم.


عمو رضا
11 اردیبهشت 92 9:02
سلام ایمان جان....خوبی؟مامان بابا خوبن؟اونا رو سلام برسون و از طرف من به مامانت روز مادر رو تبریک بگو...


سلام خیلی ممنون عموجون.همه خوبن سلام دارن خدمتتون.مرسی از محبتتون.
پرهام ومامانش
13 اردیبهشت 92 23:30
الهام مامان علیرضا
15 اردیبهشت 92 18:21
سلام
خواستم بهتون خسته نباشید بگم بابت اسباب کشی
ایشالا به خوبی و خوشی.


خیلی ممنون عزیزم.
عمه مریم
17 اردیبهشت 92 11:48
سلام عمه جونم. خوبی مرد خونه؟ به مامانی بگو ما هم اینترنت دار شدیم. واقعا اتفاق بزرگیه؛ اونم اینجا. دلم براتون تنگ شده. به مامان و بابا سلام برسون. خداحافظ
راستی آهنگ قشنگی برای وبلاگت گذاشتی.


سلام عمه جون مرسی.ممنون که به ما سر زدی واقعا خوشحال شدیم .مبارک باشه واقعا همینطوره.ما هم دلمون خییییلی براتون تنگ شده شما هم به عمو رضا سلام ما رو برسونید.



مامان امین
18 اردیبهشت 92 7:19
ایمان جون کجایی خاله دلمون برات تنگولیده




خاله جون دل ما هم براتون تنگ شده ولی چیکار کنم؟دلمون ازدست این مخابرات خونه!!!!!اینترنتمون رو وصل نمیکنن.


پرهام ومامانش
18 اردیبهشت 92 15:21
_ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___
مامان کوچولو
19 اردیبهشت 92 23:59
سلام ماشالا چه پسره نازی دارین خدا حفظش کنه..خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید..مرسی


خیلی ممنون عزیزم چشم حتما
مامان مرضیه
21 اردیبهشت 92 3:22
همه مادرا عشقشونو بی منت به فرزنداشون هدیه میدن.
دوست دارم مامان عاشق



ممنونم عزیزم,منم همینطور]