ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

تاخیر چند هفته ای

1392/2/28 19:11
نویسنده : مامان
253 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای عزیز من و ایمان جونی سلام

یه چند وقتیه که به خاطر اسباب کشی اینترنتمون قطعه23 Orange Emoticonsو البته هنوز هم وصل نشده اینه که نتونستیم بهتون سر بزنیم دلمون هم واقعا براتون تنگ شده بود32 Orange Emoticonsتمام مصائب و مشکلات اسباب کشی یک طرف ,این قطع شدن اینترنت و دوباره وصل شدنش یه طرف دیگه!از همون روزای اول به تمام شرکتهای adsl زنگ زدم ولی نتیجه نداد که نداد.البته بالاخره پس از پیگیریهای فراوان و تماسهای مکرر بنده , از طرف مخابرات قرار بود امروز نصاب بیاد ولی خبری نشد*الآن اومدیم محل کار بابایی یه سر به وبلاگمون بزنیم و از همه مهمتر روز مادر رو با تاخیر به همه مامانای عزیز و مهربون و مخصوصا مامان خودم و خاله عزیزم تبریک بگیم ,روزتون مبارک خواهرای عزیزم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امین
28 اردیبهشت 92 21:55
خدا قوت خواهر، واقعاً اسباب کشی کار نفس گیریه، ایشالا که هر چه زودتر خودتون خونه بخرید و از اسباب کشی نجات پیدا کنید. روز شما هم مبارک ایمان جون رو از طرف ما ببوسید.


خیلی ممنون عزیزم,خونه خریدیم ولی چون از محل کار بابای ایمانی و همینطور مهد خود ایمانی دوره , اونو دادیم اجاره خودمون هم نزدیک مهد خونه اجاره کردیم.
مامان ترنم
28 اردیبهشت 92 23:01
به سلامتی . ان شاا... همه لحظاتی که توی خونه جدید دارین خوشی و سلامتی باشه.


ممنون خانمی گل.
مامان بردیا
28 اردیبهشت 92 23:47
مامان مرضیه
29 اردیبهشت 92 3:17
مامان مهربون روزت مبارک

دلم برات خیلی تنگ شده بود

مرسی گلم منم دلم واقعا براتون تنگ شده بود.
الهام مامان علیرضا
29 اردیبهشت 92 22:18
خسته نباشی عزیزم
خونه جدید مبارک
ایشالا با دل خوش



مرسی عزیزم,خیلی ممنون.
پرهام ومامانش
1 خرداد 92 22:05