ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

خییییییییییییلی ناراحتم.

1392/2/5 8:08
نویسنده : مامان
287 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم,خوشکلم,نفسم

سلام خوبی؟خوشی؟سلامتی؟دماغت چاقه؟خب خدارو شکر که تو خوبی,من که حال درست حسابی ندارم میدونی چرا؟بذار برات بگم.......

دوشنبه من وسارا (برادرزاده عزیزم) خیر سرمون رفتیم استخر _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  (که از دماغمون در اومد)من قبل از اینکه بریم تو آب انگشترم رو درآوردم و گذاشتم تو کیفم وقتی هم که کارمون تموم شد اصلا تو کیفمو نگاه نکردم و اومدیم خونه.

روز بعدش که رفتم سر وقت کیفم که برش دارم دیدم واااااااااااااااااااااااااااای جا تره و بچه نیست اثری از انگشتر نبود92 Orange Emoticonsاین انگشتر و خیلی دوسسسسسسسسست داشتم آخه بابایی عیدی برام گرفته بود.

همه جا رو گشتم تمام خونه رو زیر و رو کردم ولی نیست که نیست حتی رفتم استخر و توی همون کمد رو هم گشتم نبود که نبود72 Orange Emoticonsانگار یه قطره آب شده و رفته تو زمین.بعضی وقتا با خودم میگم:نکنه از ما بهترون ها برداشتن52 Orange Emoticonsآخه من مطمئنم تو کیفم گذاشتم ولی حالا نیست این روزا حال و روز من اینه ا _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ لهی فدات شم که همش دعا میکنی که پیداش بشه.

اینم از استخر رفتن ما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بردیا
5 اردیبهشت 92 9:21
آخیییییییییییییییی.خیلی ناراحت شدم.ایشالا پیدا بشه.اگرم نشد فدای سر ایمانی غصه نخور خواهر
مامان امین
5 اردیبهشت 92 11:29
مامان ایمان جون برای چیزی که از دست رفته غصه نخور ایشالا بهتر از اون گیرت میاد. در حال حاضر با غصه خوردن فقط روز خوبی رو که می تونی داشته باشی از دست میدی و همچنین سلامتیتون رو به خطر میندازید.
الهام مامان علیرضا
5 اردیبهشت 92 14:18
ای جانم غصه نخور گلم.. منم دو هفته پیش که از مشهد برگشتم دیدم یه لنگ گوشوارم نیست و افتاده و پیدا نشد... دنبالش گشتم و پیدا نکردم...دیگه یادم رفت... خوش باش گلم. ایشالا پیدا شه.بوووووووووووووووووووووووس
شیوا و مامان جونش
6 اردیبهشت 92 3:11
سلام ممنون که به وب ما اومدین و از ماحصل تلاش من و دخترم خوشتون اومد ....عزیزم شما با افتخار لینک شدین .....




خواهش میکنم عزیزم.برای من هم باعث افتخاره.چرا وبتون باز نمیشه گلم؟؟؟؟؟
مامان ترنم
7 اردیبهشت 92 8:25
عزيزم واقعا ناراحت شدم . ولي اشكال نداره هر چي كمتر بهش فكر كني خودت راحت تري.
يه دفعه مي‌بيني از جايي پيداش مي‌كني كه اصلا فكرشو نمي‌كردي.



تنها امید من هم همینه.!!!!!!ممنون.
پرهام ومامانش
8 اردیبهشت 92 22:43