ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

مواظببببببببب باشششش!

1392/2/1 22:42
نویسنده : مامان
328 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز مامان

هفته گذشته موقع فوتبال بازی کردن با بابایی مثل اینکه پات یه کم پیچ خورده بود,پسری شجاع من با اینکه پات دردگرفته بود ولی به روی خودت نمیاوردی و اصلا به ما چیزی نگفتی

من میدیدم داری لنگان لنگان راه میری ولی به پات که دست میزدم و فشارش میدادم میگفتی درد نمیکنه من هم گفتم لابد چیزی نیست(چه خوش خیال)ولی دلم طاقت نیاورد و بردیمت دکتر,اون هم عکس رادیولوژی نوشت , ما هم از پات عکس گرفتیم و رفتیم دوباره مطب ♥ آقای دکتر هم گفت :پای پسرتون یه کم مویه کرده کمتر ورجه وورجه کنه خوب میشه اگه تا یک هفته خوب نشد باید گچ بگیریمنگران

اینقدر ترسیدم.استرس

دیگه قرنطینت کردیم از هفته گذشته پارک و فوتبال و ورزشهای متحرک ممنوع شد برات

تو هم جیگر من خوب همکاری کردی تا بهت میگفتیم این کار برای پات ضرر داره سریع گوش میکردی و خدا رو شکر الآن خیلی بهتری اصلا دیگه لنگ نمیزنی.

فدات بشم الهی پسر عزززززززززززیززززززززززز خودم

فدات شممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پرهام ومامانش
1 اردیبهشت 92 23:32
مواظب خودت باش ایمان جون منم لینکتون کردم


>

مامان امین
2 اردیبهشت 92 7:30
بلا دور ایشالا ایمان جونم، آفرین به این گل پسر که حرف مامانشو گوش کرده و خوب شده

مامان جون ایمان گلی ورزشکاره و قوی ، شما نگران نباشید. زود زود خوب میشه












مامان ترنم
2 اردیبهشت 92 8:47
آفرين به اين پسر صبور و نازنين.
خاله خيلي مواظب خودت باش .
مامان بردیا
2 اردیبهشت 92 15:48
عزیززززززززم.خداروشکر که بهتری.جمعه بای باهم بریم کوهنوردی آقا


حتما زن عمو جون.الآن دیگه خوب خوب شدم.

مامان امیرناز
2 اردیبهشت 92 18:42
سلام عزیزم افرین به این پسر شجاع شما هم لینک شدین


الهام مامان علیرضا
2 اردیبهشت 92 20:28
ای جانم خدا بد نده خاله جون مراقب خودت باش گلم ایشالا خیلی زود بهتر بشی... مامانی من و علیرضا و مخصوصا علیرضا کلی با آهنگ وبتون حال می کنیم و هر وقت حوصلمون سر میره وب شما رو باز می کنیم برامون بخونه
هدا مامان رها
4 اردیبهشت 92 14:41
ایشالا زود زود پاش خوب شه. ما مادرا چقدر باید حرص بخوریم تابچه ها بزرگ شن مواظب ایمان جون باش و از طرف من ببوسش