ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

روزهای بزرگ شدنم

1392/1/28 0:36
نویسنده : مامان
337 بازدید
اشتراک گذاری

عشق عزیز من

امروز داشتم عکساتو نگاه میکردم,باورم نمیشه به این زودی پنج و نیم سال گذشت.

پنج و نیم ساله که من مادر شدم......

پنج و نیم ساله که تو هر لحظه و هر دقیقه کنارم بودی........

ای خدا......چقدر زود گذشت.

چقدر خوش گذشت.

چقدر دلم برای کوچیکیات تنگ شد.....

چقدر دلم میخواد برگردم به اون روزا.....

من همیشه دلم یه بچه سالم و سفید و خوشکل و تپل و خندون میخواست,عزیز دلم تو همونی بودی که من میخواستم......

واقعا چه لذتی تو دنیا بالاتر از مادر شدنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خداوندا

هر چقدر شکر کنم باز هم خیلی کمه

ممنونم خدا جونم صدها هزار بار.

( پسرکم دوستت دارم , عاشقتم )

smilie_baby_015.gif

smile emoticon kolobok

فدات بشم موش موشک خودم

جیگلتو بگردم

فدای اون لپات بشم الهی

جییییییییییییییییییییییییییگرم890621_LaieA_024.gif

قربون خنده هات

ایمان و دایی محسن جونش

نفففففففففففففس

گل خندون من

ایمان جووووووووووووووووونم

عززززززززیزانم

جووووووونم

دایی محمد جون و ایمان من

فوتبالیست آینده

درخت عشق را با قلب میکارن نه با دست

تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان امین
28 فروردین 92 8:42
جیگر این پسر خوشمل و گاز گاز
مامان بردیا
28 فروردین 92 9:34
میبینم که دایی ها اینترنتی شدنواقعا یادش بخیر.چقد خوردنی بود ایمان.منم دلم هوای کوچیکیاشو کرد


آره دیگه.میبینی چه زود میگذره!!
انگار همین دیروز بود که منتظرش به دنیا اومدنش بودم ولی......
حالا دیگه برای خودش آقایی شده.
مامان ترنم
28 فروردین 92 15:24
جيگر اين پسرو.
اي جان كه وقتي كوچولو هم بوده واقعا خوردني بوده. عسكهاش خيلي خوشگلن.
دلم مي خواد يه گاز از اون لپاي نازش بگيرم.


منم خیلی وقتا همین کارو میکردم ولی یواش.
الهام مامان علیرضا
28 فروردین 92 16:21
عزیز خاله جقدر ناناز بودی با الان زیاد شکل صورتت فرق نکرده فقط بزرگتر شدی خدا حفظت کنه عزیزم..
مرجان مامان آران
29 فروردین 92 11:45
اخييييييييي عزيزمممممم ماشالا چه توپوليييييييه لپلشو عزيزممممممممم خدا حفظش كنه عزيزم رسي كه بهمون سرزدين
m...ܓܨܓܓܨ
29 فروردین 92 14:09
سلام ممنون
سارینا
30 فروردین 92 15:16
سلام عزیزم ...... ممنون که بهم سر زدی ...... خدا پسز نازت رو واست حفظ کنه
پرهام ومامانش
30 فروردین 92 23:48
_______________##________## _______________###*_______*### ___________.*#####_________#####*. __________*######__________######* ________*#######____________#######* _______*########.__________.########* ______*#########.__________.#########* ______*######@###*_______*###@######* _____*#########*###____###*#########* ____*##########*__*####*__*##########* __*###########_____*_*______###########* _############_______________############ *##*#########_______________#########*##* *_____########_______________######## _______#######______________####### ________*######_____________######* _________*#####*__________*#####* ___________*####*__________####* _____________*####______####* _______________*##*____*##* _________________*##__# #* __________________*####* _________________.######. _______________.#########* ____ _________.###########* _____________.####*__*######
مامان امیرناز
31 فروردین 92 20:51
سلام عزیزم پسرامون تقریبا همسن هستند منم خیلی وقتها دلم برا بچه گی هاش تنگ میشه واقعا که جه زود می گذره مرسی پیشمون اومدی پسر نازت و ببوس
هدا مامان رها
1 اردیبهشت 92 8:50
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ من سرزدی. ماشالله چه پسر نازی دارین.خدا حفظش کنه. منم خیلی وقتا دلم میگیره وقتی میبینم رها داره روز به رزو بزرگتر میشه.اما کاریش نمیشه کرد. از طرف من محکم ماچش کن شیرمرد کوچک رو.
پگاه مامان آرتین
1 اردیبهشت 92 11:10
سلام عزیزم چه عکسای نازی.ماشالا بزرگ شدی مرد شدی.عزیزم من لینکتون کردم

http://artinjan90.niniweblog.com


آیدادختردایی ایمان
4 خرداد 92 11:47
فدای اون خنده هات بشم ایمان جون/ راستی آهنگتون خیییییییییییییییلی قشنگ عمه جووووون



آیدا جووووووووووووووووووووووووووووونی عزیز دلم چقدر خوشحال شدم نظرتو دیدم.مرسی که بهمون سرزدی.
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای آیدا جونی خودم.