ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

یک هفته ای که گذشت.....

1392/2/31 1:45
نویسنده : مامان
297 بازدید
اشتراک گذاری

ایمان من

تو این هفته اتفاقات زیادی افتاد که فرصت نشد برات بنویسم , الآن میخوام توضیح بدمنیشخند

دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته با داییها و هر دو تا مادرجون رفتیم باغ دایی محسن که بهت خوش گذشت ولی آخر که میخواستیم بیایم شما افتادی توی نهر آبی که از باغ میگذشت چیزیت نشد ولی من میترسیدم که سرما بخوری که خداروشکر این اتفاق نیفتاد

چهارشنبه همه مهمون ما بودن.

پنج شنبه که داداشام و مامانم رفتن من مریض شدم در حد تیم ملی(فکر کنم مسموم شده بودم)زبانکده محصل

جمعه جنابعالی مریضی منو گرفتی دو شب تا صبح دو تاییمون بیدار بودیمزبانکده محصل

یکشنبه بهمون خبر دادن که یکی از اقواممون فوت کرده ما و زن عمو و محمد(پسر عمو)هم برای تشییع و خاکسپاریشون رفتیم خواف و همون روز برگشتیم

امروز هم اولین روزیه که بعد از تقریبا یکماه رفتی مهد(خوش بگذره عششششقم)زبانکده محصل

ایمان در خونه مادر جون(مامان من)

فدای ژستای خوشگلت

نفسی عزیزم

تو راه برگشت یه جایی بود پر از گیاهای بیابونی که ما فقط بو مادران را میشناختیم , ایمان و محمد زحمت کشیدن کلی از این گیاه پر خاصیت و خوشبو برام جمع کردن(مرسی گل پسرا)تشویق

مزرعه کلزا(سلامی)

 

چه اخمی!

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش

میسپارم به تو از شر حسود چمنش

:iconrainbow-nplz::iconrainbow-oplz::iconrainbow-oplz::iconrainbow-jplz::iconrainbow-nplz::iconrainbow-aplz::iconrainbow-mplz::iconrainbow-iplz:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امین
19 فروردین 92 11:15
بلا دور عزیزم ایشالا که همیشه سلامت باشید. در غمتون شریکیم مامان ایمان جون ایشالا شما و عزیزاتون زنده باشید.


خیلی ممنون عزیزم,البته فامیل خیلی نزدیک نبود ولی بهر حال خیلی براش ناراحت شدیم.
الهام مامان علیرضا
19 فروردین 92 20:16
سلام مامانی
تسلیت میگم عزیزم ایشالا غم آخرتون باشه....
من و پسرم خیلی دوست داریم با شما دوست بشیم به سه دلیل اول این که یه جورایی هم استانی هستیم...من و همسرم اصالتا کاشمری هستیم، دوم این که علیرضا از پسرهای بزرگ تر از خودش خیلی خوشش میاد و سوم اینکه شما رو دوست داریم..
شما رو لینک می کنم گلم...


ممنون عزیزم,ما هم همینطور.ما هم اصالتا از یکی از روستاهای اطراف خواف هستیم و خوشحالم که با یکی از هم استانیهای عزیزم تو دنیای مجازی آشنا شدم.
شما وپسر گلتون رو دوست داریم و با افتخار لینکتون میکنیم.

علیرضا
19 فروردین 92 20:17
سلام ایمان جون
تو هم مثل من طبیعت و خیلی دوست داری و مشخصه خیلی بهت خوش میگذره.



آره دوستم خیلی زیاد,وقتی میریم بیرون من برای خودم حسابی حال میکنم.
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.:
مامان مرضیه
20 فروردین 92 4:20
دوست خوبم ایشالله که همیشه هم خودت و هم ایمان جونم سالم و سلامت باشین
بوس واسه هر دوتون


خیلی ممنون عزیزم.
پرهام ومامانش
29 فروردین 92 10:59
سجاد
1 اردیبهشت 92 23:07
سلام
با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم

منتظرتونیم


قبول باشه حتمامیایم.