ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

هم خوشحالم ,هم ناراحت

1392/3/26 16:23
نویسنده : مامان
317 بازدید
اشتراک گذاری

عشـــــــــــــــــق مادر

یه چند روزی بود که خیلی بی حوصله و بی اعصاب بودماز دست جنابعالی دیگه!!!!!

آخه این چه وضعشه ؟؟؟؟

چرا اینقدر مریض میشی؟؟؟؟؟؟

هفته گذشته باز دوباره مریض شدیشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

دیگه واقعا دارم افسردگی میگیرم,نمیدونم چرا اینجوریه؟؟؟؟شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<موقعی کوچولو بودی از همه لحاظ بهت رسیدم,از غذاهای مقوی,میوه های جورواجور,سیر,پیاز,اینقدر که بهت سیر و پیاز دادم دیگه میگفتم:خوبـــــــــــــــــــــ بدنت مقاوم شده در مقابل همه مریضیها,به این سادگی طوریت نمیشه ولی میبینم کاملا بر عکسه.

امسال راحت بودیم ,مهد میرفتی هر موقع مریض میشدی تو خونه میموندی تا خوب خوب بشی ولی از اول مهر که بخوای بری مدرسه من چکار کنم با این همه مریضی,با تن مریض چجوری میخوای بری مدرسه؟برام مسئله شده به چه مهمی!الهی بمیرم برات از الآن دارم غصه اون موقع رو میخورم که مریضی ولی مجبوری بری.ناراحتالبته امیدوارم تا اون موقع اوضاع بهتر بشه.

حالا ولش کن هر چی بیشتر فکر میکنم بیشتر اعصابم به هم میریزه.

بریم سراغ کلاس شنا

امروز چهارمین جلسه بود که شما رو بردم استخر,روز پنج شنبه که اومدی بهم گفتی که شمارو بردن قسمت عمیق استخر,من فکر کردم همه بچه ها رو بردن ولی امروز که با چند تا مامان نشسته بودیم منتظر شما فنچ ها,یکی از مامانا گفت که پنج شنبه چند تا از بچه هارو که نسبت به بقیه بهتر یاد گرفتن رو بردن قسمت عمیق.

وااااااااااااااااای اینقدر خوشحال شدم,چون معلومه شما خوب یاد گرفتی که بردنت اونجا دیگه.کلی ذوق کردم درست مثل این

پسر نازم امیدوارم همیشه موفق باشی.

جیگـــــــــــــــــــــر

راستی قراره آخر هفته برم شهرستان خونه مامانم و شما و باباتو تنها بذارم,آخه عروسی برادرزاده ی عزیزم (فرشته)اونجاست من باید زودتر برم ولی شما به خاطر کلاستون باید بمونی یه کم دیرتر بیای.از الآن دلم برات تنگ میشه ولی لازمه یه کم از هم دور باشیم.

پسرکم عاشق خنده هاتم.

 

با تمام وجود میخندی,به این میگن:شادی واقعی,

 

دیگه هیچ چیز مهم نیست.

 

فقط بخند.

 

 عزیز دل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام مامان علیرضا
26 خرداد 92 22:50
سلام ایمان جونم
حالت بهتر شده خاله جون؟
ایشالا که همیشه خوش و خرم باشی

مامانی از همون شربت زینک پلاس به ایمان جون بدی خیلی خوبه و تاثیر داره امتحان کن حتما...
سفر خوبی داشته باشی گلم



ممنون عزیزم از راهنماییت,حتما امتحان میکنم.
مامان بردیا
26 خرداد 92 23:34
الهی.غصه نخور خواهر بچه همینه دیگه.ما شانس که نداریم.واقعا بعضیها بچه هاشون همینجور ولن هیچی شونم نمیشه حالا مارو بگو
آفرین به ایمان جوون دیگه مرد شده واسه خودش


آیدا
27 خرداد 92 9:38
جیگراین پسمل ناز و خوشگل







مامان امین
27 خرداد 92 9:49
آفرین به آقا ایمان با استعداد که در همه ی زمینه ها تواناست. مامانی بهتون تبریک میگم با عرض معذرت باید بگم چون شما زیاد حساس هستید مریضی رو با فکرتون برای ایمان جون طلب می کنید. اگر بی خیال باشید و بهش فکر نکنید مطمئن باشید که دیگه مریضی سراغ ایمان جون ورزشکار نمیاد.


اتفاقا بابای ایمان هم همینو میگه.چیکار کنم دست خودم نیست,هر موقع مریض میشه اعصابم به هم میریزه.آخه بچه های دیگه دیدم که زیاد هم از هیچ نظری پدر مادرشون تحویلشون نمیگیرن ولی سال به سال رنگ دکتر و مطب رو نمیبینن اما من با اون همه وسواسی که برای تقویت بدنش میکنم آخرش میبینم ماهی دو سه دفعه مریضه.البته خداروشکر مریضی آنچنانی نیست ولی همین سرماخوردگی و خروسک دست از سر ایمان برنمیداره.اصلا دوست ندارم با اون حال مریض ببینمش.دلم کباب میشه براش.
پرهام ومامانش
27 خرداد 92 13:24
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
مامان مرضیه
29 خرداد 92 3:43
از خدا میخوام که همیشه خنده روی لباتون باشه ایشالله



مامان ترنم
31 خرداد 92 8:28
چقدر خوبه كه از آب نمي‌ترسه و داره شنا ياد مي گيره.
ترنم هم يك دوره كلاس شنا رفت و خيلي دوست داشت ولي كمي از آب مي‌ترسه . تصميم دارم در اولين فرصت ببرمش تا ترس از آب هم از بين بره.


خیلی خوبه به نظر من یاد گرفتن شنا از هر چیزی واجب تره.موفق باشی عزیزم.
علی
14 تیر 92 15:04
سلام من یک مطلب زدم با موضوع نینی شما اگه خواستین عکس بچه تون طراحی کنم وبزارم توی وبم خبرم کن میتونی یک نگاهی بندازی