ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

سفر نامه شمال

1392/3/21 11:38
نویسنده : مامان
358 بازدید
اشتراک گذاری

عشق جاودان من

چند روزی که هفته گذشته تعطیل بود به دلیل علاقه ی وافر جنابعالی به دریا و شنا تصمیم گرفتیم بریم شمال

اول می خواستیم با دایی محمد بریم ولی بنا به دلایلی نشد , و بعد قرار شد که با خاله فاطمه بریم.

خیلی خوب بود و خیلی خوش گذشت , کلی تو دریا و تو ماسه ها با بچه ها بازی کردی , یه شب تا صبح کنار دریا بودیم , تو همون دو سه روزه پنج شش باری رفتین شنا, قایق سواری,جنگل گلستان,عباس آباد و چند جای دیگه هم رفتیم ولی از هیچکدوم از اون جاها نتونستم عکس بگیرم آخه دوربین همون اول کاری خراب شد و غیر از چند تا عکس تو دریا که همون روز اول ازت گرفتم دیگه هیچی عکس نشد که بگیرم و در نتیجه ضد حال اساسی خوردیم.

البته عیبی نداره دفعه بعد حسابی از خجالت دوربین در میام که دیگه هوس نکنه جاهای حساس خراب شه

جیگگگگگگری

فدای اون نگاهت بشم عشقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان بردیا
21 خرداد 92 14:22
همیشه به گردش عکسا هم خیلی قشنگن.چشمات بهتر شد؟؟؟


مرسی زن عمو جون,آره بهتره.
مامان مرضیه
21 خرداد 92 16:21
ایشالله همیشه به گردش
چشمات چی شده بودن مامان ایمان جون؟ نگران شدم
ایمان جونو ببوس


ممنون عزیزم,چشمای ایمان یه کم چرک کرده و کوچولو شده بود.البته الآن بهتره.
پرهام ومامانش
21 خرداد 92 17:07
مامان امین
21 خرداد 92 20:16
ایمان جونم همیشه شاد و خندان باشی گلم





.

آیدا
21 خرداد 92 21:46
ماشالاحسابی بهتون خوش گذشته دیگه نه ؟جای ماخالی






واقعا جات خالی بود عزیز دلم.


مامان ارمیا و ایلمان
22 خرداد 92 9:57
وای خوش به حال ایمان . تنی به آب زدیها پسملی.
مامان خوبش من هم شما رو اینک کردم. خوشبخت و شاد باشین.


الهام مامان علیرضا
22 خرداد 92 13:01
وااااااااااااااااااای
خوش به حالت ایمان عزیزم
تو چه شخصیت مهمی هستی که این همه آدم رفتند شمال چون تو هوای شنا کردی
عکسات خیلی قشنگ شده عزیز دلم
پس بگو چند وقت خبری ازتون نبود


آره خاله جون پس چی؟تمام زندگی مامان و باباها حول محور ما بچه ها میگرده!!!!!!
مامان ترنم
24 خرداد 92 23:08
چه ماهی کوچولوی بانمکی تو دریا بوده!!!
مامان ترنم
24 خرداد 92 23:09
همیشه به سفر عزیزم. با اینکه دوربین نداشتی کلی عکس گذاشتی از پسملی ناز.