ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

مسابقه وبلاگی

1392/3/18 11:53
نویسنده : مامان
308 بازدید
اشتراک گذاری

دوست عزیزم,الهام جون مامان علیرضاجووووونی منو به یک مسابقه وبلاگی دعوت کردن.اتفاقا خیلی هم دوست داشتم .ممنون الهام جون.

1-بزرگترین ترس از زندگی:از دست دادن عزیزانم(خییییییلی از این اتفاق وحشتناک میترسم)

2-اگه 24ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟میرفتم بیمارستان اتاقهای عمل قلب و مغز و.....

3-اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزو بین5الی12حرف رو داشته باشه اون آرزو چیه؟شفای همه ی مریضها.

4-از بین سگ,اسب,پلنگ,عقاب و گربه کدوم رو دوست داری؟عقاب

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟پسر کوهستان(پپرو),بچه های کوه تاراک(جکی و جیل)

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری؟فسنجون اصلا خوب نمیشه یا ترش میشه یا شیرین.بقیه در حد المپیک عالیه!

7-اولین واکنش موقع عصبانیت؟داد و بیداد

8-با مرغ ,دریا,اورانیوم و خسته جمله بساز.مرغ دریا با تنی خسته اورانیوم را به منقار کشید.

9-دو بیت شعری که خیلی دوست داری.

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست

به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد.

10-اگه بتونی با تونل زمان به یه روز از زندگیت در حال,آینده و یا گذشته برگردی به کدوم روز برمیگردی؟روز تولد ایمان.قشنگترین و به یاد موندنی ترین روز زندگیم بود.

11-چه رنگی هستی؟چرا؟لیمویی یا بنفش کمرنک.نمیدونم چرا.

12-اگه قرار باشه از ایران بری کجا میری؟فرانسه

13-بهترین اس ام اس تو باکس گوشیت؟نمیدانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی!!فقط یک آرزو دارم که در دنیای شیرینت میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی.

14-اگه قرار باشه سه تا از آشناهاتو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر کی هستند؟من چون خیلی اهل خونواده هستم سه تا از داداشامو دعوت میکردم.

15-اگه قرار بود کسی رو ملاقات کنی چه کسی؟مامانم چون ازم دوره و دلم براش تنگ شده.

16-اگه قرار باشه یه لغت از زندگیت حذف کنی اون چیه؟مرگ.

17-اسم دیگه وبلاگت؟ایمان عشق جاودان.

18-خودتو شبیه چه میوه ای میدونی؟شلیل

19-سه خصوصیت اخلاقی بدت چیه؟حساسیت زیاد به بعضی مسائل,زود گریه کردن,خجالتی بودن.

20-کاشکی......

کاشکی برمیگشتم به دوران مدرسه.خیلی دلم برای اون وقتا تنگ شده.

و حالا من سه تا از دوستامو دعوت میکنم به این مسابقه:

مامان بردیا جون

مامان رها جون

مامان پارسا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ارمیا و ایلمان
18 خرداد 92 13:09
سلام عزیزم. ممنون به ما سر زدین. خدا پسرت رو برات حفظط کنه.
مامان بردیا
18 خرداد 92 14:10
عزیزم ممنونم که منو دعوت کردی
الهام مامان علیرضا
19 خرداد 92 9:06
قشنگ بود
پگاه مامان آرتین
19 خرداد 92 11:50
سلام به مامان وایمان عسل.
مامان جون دلمون تنگ شده بود.

منم مسابقه می خوام.ببوس ایمانو خوش باشید
http://artinjan90.niniweblog.com


مامان ترنم
20 خرداد 92 17:14
هم آرزوهات قشنگ بود و هم جوابهایی که دادی . همیشه موفق و شاد باشید نازنین.


ممنونم عزیزم.
الهام مامان علیرضا
21 خرداد 92 0:11
وای مامان ایمان جونی من برای این پست نظر گذاشته بودم پس چرا نیست؟نکنه ثبت نشده! نامرئی شدنتون خیلی جالب بود