ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

یه روز خوب

1392/3/12 19:16
نویسنده : مامان
305 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیز مامان

خوبی؟خوش گذشت؟

مطمئنم که بهت خوش گذشتهاین چه سوالی بود که پرسیدم

مگه میشه آدم از صبح با دو تا وروجک مثل خودش بازی کنه و تمام خونه زندگی مامانشو از این رو به اونرو کنه و بد باشه؟داریم اصلا یه همچین چیزی؟واقعا داریم

جونم برات بگه که امروز خاله فاطمه(البته دوست مامانه ولی چون مامان هیچچچچچچچچچی خواهر نداره بهش میگی خاله)با بچه هاش اومده بودن اینجا و شما و دخترای گلش مبینا و زهرا یه عالمه با همدیگه بازی کردین

وقتی هم که رفتن نوید پسر همسایه اومد تو حیاط و کلی باز با نوید بازی کردی.مخلص کلام اینکه امروز یه روز عالی بود برات .فدااااات

تازه یه چیز دیگه اینکه مدرسه ثبت نامت کردیم فدات بشم دانش آموز کوچولوی خودم.دلم میخواد زودتر تو رو تو مدرسه ببینم.

یه خبر دیگه تو کلاس آموزش شنا ثبت نامت کردیم

خوششششش به حالت نفسسسم.

تازه الآن بارون قشنگی اومده و بابایی هم که از سر کار بیاد میخوایم بریم کوه بعد از بارون حسابی می چسبه.

وااااای چقدر امروز وقتت پر بود

خسته نباشی عزززززززیزم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ اصلا به ساکت نشستنشون نگاه نکنید!!!!!!!! _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

عاشششششششششقتم مامان جون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امین
13 خرداد 92 7:31
ایمان جون، عزیزم ایشالا که هر روزت مثل امروز پربار باشه و وقتت پر باشه برای کارهایی که دوست داری. ورودت به مدرسه رو هم تبریک می گم من از الان مطمئنم که شما هم یک شاگرد ممتاز نمونه خواهی شد.


ممنون خاله جون.
مامانم هم همینطور,خیلی امیدواره!!!
الهام مامان علیرضا
13 خرداد 92 20:22
وای خواهر نداری مامانی!!
البته من یه خواهر دارم ولی مشهده و حسابی از هم دوریم
تبریک میگم خاله انشاله بری دانشگاه عزیزم
چه دخمل های نازی
خوش به حالت میری کوه منم کوه میخوام

چه میشه کرد.

مامان بردیا
14 خرداد 92 0:37
چقد این عکس آخری نازه..ایمان جوووونی امیدوارم موفق ترین شاگرد مدرسه باشی......


ممنون زن عمو جون.
الهام مامان علیرضا
15 خرداد 92 11:38
چند روز پیش اومدم و برای این پستت نظر دادم ولی تایید نشده!!! یعنی ثبت نشده؟؟


نه ,عزیزم.من همه نظرهارو تایید میکنم.
الهام مامان علیرضا
15 خرداد 92 11:39
عزیزم من شما رو به یه بازی وبلاگی دعوت کردم
بیا وبم و ببین



حتما.
آیدا
17 خرداد 92 10:11
ماشالا ایمان آقا حسابی بهشون خوش گذشته دیگه نه ؟؟؟


آره عزیزم,جای شما خالی.
مامان ترنم
20 خرداد 92 17:16
به سلامتی عزیزم . ان شاا... در همه مقاطع زندگی موفق باشی گل پسر.


ممنون خاله جونم.