ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

جهاز برون

1392/3/27 13:33
نویسنده : مامان
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزتریــــــــنم

امروز رفتیم خونه دایی محسن , جهیزیه فرشته یا همون فری جون خودمون رو بردن شهرستان.

یکشنبه هفته دیگه (شب نیمه شعبان)عروسیشه۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 امروز خودش هم با وسایلش رفت دلم خیلی براش تنگ میشه.

از دیشب برات بگم که رفتیم لباس برای تو گل پسر خریدیم برای عروسی ها!وای اینقدر لباست قشنگه یه شلوارک با یه پیراهن نیم آستین.فدات شم پسر خوش تیــــــــپ من,اینقدر بهت میاد.به قول دایی محسن خوش تیپ دایی به داییش رفته.

راستی عروسی چند تا دیگه از فامیلامونم تو همون هفته ست .امیدوارم همشون خوشبخت بشن مخــــــــــــصوصا فرشته عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پرهام ومامانش
27 خرداد 92 13:24
مبارککککککککککککککککککککککککککک
مامان بردیا
27 خرداد 92 14:16
زن عمو جون خیلی ممنون
مامان بردیا
27 خرداد 92 14:17
به سلامتی ایشالا....امیدوارم فرشته جون خوشبخت و سعادتمند باشه
مامان امین
28 خرداد 92 8:36
مبارکه ایشالا که بهتون خوش بگذره.


ممنون عزیزم.
مامان امین
28 خرداد 92 18:58
عزیزم به یک نظر سنجی دعوت شدید در صورت تمایل جواب دهید. متشکرم




حتما عزیزم,من اینجور مسابقه ها و نظرسنجی هارو خیــــلی دوست دارم.ممنون که دعوتم کردین.
مامان مرضیه
29 خرداد 92 3:45
مبارک باشه عزیزم
ایشالله همیشه جشن عروسی



الهام مامان علیرضا
30 خرداد 92 15:25
مبارکه عزیزم
راستش ایمان جون خیلی خوش تیپه مامانی
خدا برات حفظش کنه عزیزم
راستی با بردیا جون فامیل هستید؟
آخه بردیا جون یکی از دوستان علیرضا هم هست..


ممنون عزیزم,آره بردیاو ایمان پسر عمو هستن.
مامان ترنم
31 خرداد 92 8:28
مباركه . انشاا.. هميشه به عروسي و شادي گلم.


مممممنون.
آیدا
2 تیر 92 9:20
ایشالا که خوشبخت بشن .حالاهمه باهم میگیم آمین.