ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

ویروس یابی ایمان من

1392/1/25 16:33
نویسنده : مامان
332 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم , نفسم , عشقم

تازگیا یکی دیگه از استعدادهای منحصر به فردت رو کشف کردم

اون هم قابلیت فوق تصور ویروس یابیته

به طوری که اگه در هشتاد کیلومتری تو یه ویروس همینجوری برا خودش راه بره و اصلا به شما کاری نداشته باشه,شما سریع جذبش میکنی و هیچی دیگه اون ویروس بدبخت رو از زندگی ساقطش میکنیم( با هم)

آخه عزیز من به اون ویروسا چیکار داری ؟اونا بهت کار ندارن تو خودت میری سراغشون!مثل همین روز جمعه پریروز که رفتیم بیرون با مادرجون و عموها , شما دوباره یکی از این ویروسای بیچاره رو شکار کردی و دیروز و امروز با هم پدرشو درآوردیم

دیروز اون ویروسه حالتو گرفته بود و زیاد سرحال نبودی ولی امروز خدارو شکر بهتری.

مامانی من

میشه ازت خواهش کنم دیگه نری سر وقتشون! باور کن اگه خودت به اونا چراغ سبز نشون ندی اونا جرات نمیکنن دور و بر تو آفتابی بشن.

منم دیگه اینقدر ناراحت نمیشم.فدات بشم پسر مهربون و حرف گوش کن خودم

هستی من

اینجا کلینیک سلامته که دیگه تقریبا شده خونمون.فکر کنم ماهی دو سه دفعه مهمون اینجاییم و ایمان اونجا رو خونه خودش میدونه و خب هر کس تو خونه خودش خییییلی راحته!

باز هم کلینیک سلامت!!!روز دوم فروردین که صبح زود میخواستیم بریم خواف خونه مامانم آقا ایمان تازه که راه افتادیم گفت:گوش و گلوش یه کم درد میکنه.ما هم گفتیم به جای اینکه اونجا ببریمش دکتر همینجا بریم کلینیک خودمون که ایمانو میشناسن و هواشو دارنرفتیم و دکتره بعد از معاینه به بابایی ایمان گفت:مادر این بچه مریضه ولی خودش چیزیش نیستراست هم میگفت من گلوم به شدت درد میکرد و گرفته بود(عجب دکتر تیزبینی بود به جای ایمان خودم باید میرفتم دکتر)

اینطوریه دیگه پدر و مادر ها(البته بیشتر مادرا)بیش از اینکه به فکر خودشون باشن به فکر بچه هاشونن در حالی که باید به هردوانه اندیشید

مگه نه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بردیا جون
25 فروردین 92 15:58
الهی.جمعه کاملا معلوم بود داره مریض میشه.مامانی خدا رو شکر کنیم که ما می تونیم به محض اینکه بچه مون تب کنه ببریمش کتر.یاد اونایی باشیم که ....عزیز زن عمو امیدوارم همیشه سالم باشی


آره واقعا خدارو صد هزار مرتبه شکر.مرسی زن عمو جون
الهام مامان علیرضا
25 فروردین 92 18:54
عزیزم بیشتر مراقب خودت باش پسرم.ایشالا زود خوب شی پسر گلم
مامانی برای بچه هایی که زیاد مریض میشن دکتر شربت زینک پلاس میده تا سیستم ایمنی بدنشون تقویت بشه. ایمان جون قرصش رو هم میتونه بخوره براش بگیر از داروخونه.
ایشالا همیشه خوش باشی گلم.


ممنون عزیزم از راهنماییتون حتما همین کارو میکنم.
مامان امین
26 فروردین 92 8:00
ایمان جون ایشالا که هر چه زودتر خوب بشی، خاله جون پسری قوی مثل شما که نباید اجازه بده ویروس های به این کوچولویی اذیتش کنه، مواظب خودت باش عزیزم.





مامان ترنم
26 فروردین 92 9:10
عزيزم ان شاا... زود زود خوب بشي و ديگه با اين ويروسهاي بد قهر كني.
عزيزم برات آرزوي سلامتي مي‌كنم گل پسر نمونه و خوب.


ممنونم خاله جونم.