ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

خوشتیپ مامان

1392/1/26 14:14
نویسنده : مامان
376 بازدید
اشتراک گذاری

قربون قد و بالات

برای پروژه سیارات که تو مهد باهاتون کار میکردن احتیاج به کتاب داشتیم که یکروز با همدیگه رفتیم کتابخونه و بعد از کلی گشتن بالاخره کتاب مورد نظرتو پیدا کردی.

جوجوی من

تو طراوت بهاران,تو سخاوت زمینی

در کرانه های قلبم بهترین بهترینی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان بردیا
26 فروردین 92 19:24
وایییییییییییییییی.چه خوشتیپ
الهام مامان علیرضا
26 فروردین 92 23:07
آفرین به آقا ایمان دانشمند مامانی چه خوبه که برای ایمان جون وقت میذارید و باهاش تحقیق می کنید موفق باشید و خوش
مامان امین
26 فروردین 92 23:20
جیگر این گل پسر خوش تیپ
مامان ترنم
28 فروردین 92 15:26
دانشمند كوچولو ، خيلي جدي و با پشتكار دنبال كتابت مي‌گردي جيگر. قربونت بره خاله كه وقتي جدي هم هستي بازم خوردني مي‌شي.