ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

کیان شیرین من .

1393/9/19 14:39
نویسنده : مامان
864 بازدید
اشتراک گذاری

سلام , سلام , صد تا سلام به پسرای خوشکلم smiley به ایمان و کیان نازنینم که زندگی بدون اونا برام ممکن و متصور نیست و سلام به دوستای عزیزم

یه چند وقتی بود که اصلا حوصله ی نشستن پشت کامپیوتر و نوشتن و حجو عکس کم کردن و آپلود کردنشونو و ....نداشتم , ولی امروز دیگه خودمو مجبور کردم که بیام

اینقدر کیان این روزا شیرین و خواستنی شده , فداش بشم من الهی زبانکده محصل یک پسر پرحرفی شده که بیا و ببین , همش میگه : آقوووووو , آخووووو , ابووووو , امممممم , وقتی هم که عصبانیه پشت سر هم اینارو میگه ( البته اون موقع بیشتر به بد و بیراه گفتن به من نزدیکه چشمک)فقط کافیه کنارش بشینی و باهاش حرف بزنی , سر آدمو میخوره , همیشه آماده ی خنده ست , آب دهنشم که همیشه به راهه , دکتر گفت : لثه هاش سفت شدن و احتمالا دندون زود در بیاره , همش دوست داره یه چیزیو گاز بگیره , تلویزیون دیدنو خیلی دوست داره , صبحا میذارمش جلو تلویزیون و خودم میرم دنبال کارام اونم نگاه میکنه و با اونام حرف میزنه و درددل میکنهخندونک تازگیا یاد گرفته غلت میزنه , هر چی دم دستش باشه سریع میبره طرف دهنش , به شکم که بذاریش رو زمین خودشو یه کم میکشونه جلو , ما سه نفرو کاملا میشناسه و اگه یه غریبه ببینه همچین زل میزنه بهش و آخرش یه لبخند دلخوشکنکی هم میزنهچشمک

یه اتفاق وحشتناک هم براش افتاد که بعدا میام سر فرصت توضیح میدم , ایمان همچنان کیانو دوست داره و کیانم همینطور , بعضیا میگفتن : وقتی کیان یه ذره بزرگتر و شیرینتر بشه حتما ایمان حسودیشو میکنه ولی خداروصدهزار بار شکر کیان شیرین شده ولی ایمان

اصصصصصصصصصصصصصلا حسود نشده بغل

خلاصه همه چی فعلا آروم و امن و امانه

عاشششششششششششق این عکسشمبوس

و اینم یه عکس تاپ و ناب از پسرای عزیز من  ( قربون جفتتون برم من ایشالللللللللللا)

عاشقتونم عشقای من

 

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان فهیمه
20 آذر 93 17:35
عزیزم چه بامزه شده خدا حفظشون کنه
مامان
پاسخ
مرسی عزیییییییییییییییییییزم
عمه عاطفه جوووووووون
22 آذر 93 19:59
ماشالله به گل پسرا. چقد ناز شدی خوشگل عمه. فداتون.بووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
ممنون عمه جووووووووووووووووووووووووووونی
الهام مامان علیرضا
23 آذر 93 14:17
سلام مامانی خیلی خوب شد که دوباره اومدید دلمونبراتون تنگ شده بود ماشاله کیان جون بزرگ شده و روز به روز داره به ایمان جون شبیه تر میشه ببوسشون ازطرف من عزیزم
مامان
پاسخ
سلام الهام جون , قربون محبتت فدایییییییییییییییی داری
مامان ترنم
25 آذر 93 9:21
خدا رو شكر كه اين بحث حسادت براي ايمان معنا نداره. خيلي خوبه كه درك مي‌كنه و حسودي نمي‌كنه. ماشاا.. به كيان كه اين همه خواستني و ناز شده.
مامان
پاسخ
آره واقعا , کمک بزرگیه برام ممنون عزیییییییییزم
آقای پدر
25 آذر 93 15:34
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد عزیزانم فداتون پدرتون
مامان
پاسخ
ممنون باباجوووووووووووووووووونی مهربون بیشتر از این کارا بکن
مامان آرمان
29 آذر 93 8:35
سلام خدا حفظش کنه.چقدر کیان شبیه ایمان شده خیلی زیاد انگار کیان کوچیکیه ایمانه.سلامت باشید
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , خیلی خوش اومدین فدات , ممنون
مامان کیمیا
30 آذر 93 21:07
سلام عزیزم ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردیم.ممنون میشم اگه بهمون رای بدین،لطفا عدد47رو به1000891010پیامک بزنین کیمیامنتظر رای شماست،یه دنیا سپاس
مامان
پاسخ
سلام چشم
مامان عالمه
1 دی 93 13:16
سلام دوست جونی میشه لطفا توی جشنواره نی نی وبلاگ به ما رای بدید.کد 25 را به 1000891010 ارسال کنید مرسی
مامان
پاسخ
رای دادم عزیزم