ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

ایمان دچار عذاب وجدان میشوددددددددددد!!!!!!!!!!

1393/10/4 13:02
نویسنده : مامان
620 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح ایمان به خاطر یه مسئله ای ناراحت بود و گریه میکرد , کیان هم همون موقع بهش نگاه میکرد و میخندید بغلایمان هم از اینکه یکی بهش بخنده خیلی بدش میاد و فکر میکرد که کیان داره به اون میخنده , خلاصه ناراحت شد و کیان رو دعوا کرد و بهش اخم میکردغمگینبعدشم رفت تو اتاقش , بعد از چند لحظه دیدم صدای گریه میاد رفتم پیشش و گفتم : برا چی داری گریه میکنی؟؟

میگه : آخه من چقدر پسر بدی هستم , چقدر بی وجدانم , آخه آدم یه نی نی کوچولو رو که هیچی نمیفهمه دعوا میکنه ؟ چرا باید داداش کوچولومو که هیچ تقصیری نداره دعوا کنم؟؟؟سوال

واااااااااااااااای خدای من , من اصلا فکر نمیکردم که ایمان اینجور چیزا رو بفهمه و درک کنه , خییییییییییییییلی خوشحال شدم از اینکه دیدم پسرکم چقدر فهمیده و بزرگ شده بغلبعد دیگه از زبون کیان گفتم : عیب نداره داداشی , من تو رو میبخشم و کلی حرف دیگه تا آروم شدبوس

خدایا بی نهایت شکرت

خودت مواظب فرشته هام باش

 

پسندها (4)

نظرات (10)

فریده
4 دی 93 13:37
سلام دوست عزیزم من پسرمو توی جشنواره شرکت دادم میشه بهش رای بدید کد76رو به این شماره پیامک کنید1000891010 همچنان منتظر یاری ســـــــــــــبزتان هستیم بیاین دیگه
مامان
پاسخ
مامان بردیا اریایی
7 دی 93 3:14
قربون اون احساس زیبات گلم خدا حفظتون کنه ایشالله
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , خدا گل پسر شمارو هم براتون نگه داره
مامان فهیمه
7 دی 93 13:22
عزیزمی ایمان جون آفرین به آقا ایمان فهمیده
مامان
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووووووون
مامان ترنم
8 دی 93 13:52
آفرين به اين همه دركي كه تو داري ايمان جون. واقعا خوش به حالت ماماني با وجود اين گل پسر ديگه دغدغه‌اي نداري عزيزم.
مامان
پاسخ
دقیقا همینطوره , بعضی وقتا کیانو میسپرم به ایمان و با خیال راحت دنبال کارام میرم , خیالم به شدت از جانب ایمان راحته
مامان ارمیا و ایلمان
8 دی 93 14:12
الهی بگردم. عزیزم. چقدر با احساس. توی این عکس خیلی شبیه هم هستن. خدا برات نگهشون داره و سالم و سلامت باشن.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , فداااااااااات
عمه عاطفه جوووووووون
10 دی 93 19:27
ای جاااااانم! چقدر احساساتی... خدا حفظتون کنه عمه جووووون
مامان
پاسخ
ممنون عمه جووووووووووووووونی
سما مامان مرسانا
11 دی 93 12:55
سلام گلم چه پسراي نازي خدا حفظشون كنه ممنون ميشم پيش ما هم بيايد و نظرتونو بگيد با افتخار لينك شديد شما هم بلينك.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم،نظر لطفته چشم حتما به وبلاگتون میام , ممنون که پیش ما اومدی و لینکمون کردی شما هم به جمع دوستانمون خوش اومدین
مامان عالمه
15 دی 93 15:52
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j _____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r _______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$ ________________$$______$$$$$$$$$$$$$$ ______________$$________$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$ __________$$____________$$____$$$$$$ ________$$______________________$$$$ ______$$__________________________$$ ____$$____________________________$$ __$$______________________________$ ____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$******آپم * **************$ $$$$$$$$$$$*** * *آپم*****$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$***آپم ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$******آپم***$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$ $$????????????$$$$$$$$$$?????????$$ $$$?????????$$$____$$$$$???????$$$
مامان
پاسخ
رونیکا
24 دی 93 12:04
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
مامان
پاسخ
ممنون از لطفتون
سما مامان مرسانا و ارشيا
25 دی 93 8:55
سلام عزيز دلم خوبيد؟.بچه ها خوبن؟. اميدوارم خوب خوب باشيد عزيزم مطلب گذاشتم اگه بياى و نظر بذارى خوشحال ميشم بوووووووووووووس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , ممنون حتما میام دوست خوبم