ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

پسرم.........

1393/8/21 13:20
نویسنده : مامان
804 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم برای کسی که برایت نمیجنگد نجنگ
چرا اشکهایت را هر روز پاک کنی
کسی که باعث گریه ات میشود پاک کن.


نازنینم به سوی کسی که ناز میکند دست نیاز دراز نکن
بیاموز این تو هستی که باید ناز کنی.


دلبندم تو زیباترینی
همیشه با این باور زندگی کن.
خودت را فراموش نکن


نفسم شاید گریه یا خنده ات برای بعضی ها بی ارزش باشد
اما به یاد داشته باش
کسانی هستند که وقتی میخندی جان تازه میگیرند.


عزیزترینم هیچگاه برای شروع دوباره دیر نیست
اشتباه که کردی برخیز
اشکالی ندارد
بگذار دیگران هر چه دوست دارند بگویند.


کودکم خوب باش ولی سعی نکن این را به دیگران بفهمانی
کسی که ذره ای شعور داشته باشد خاص بودنت را در می یابد.


زمستان استجان مادر زیاد میشنوی هوا دو نفره است
به درک که دو نفره است تنها قدم زدن دنیای دیگری دارد.


احساس تو با ارزش است خرج هر کسی نکن
تو قدرتمندی که دیگران با تمام ضعیف بودنت در برابرت ناتوانند
آری ناتوانند.

هستی من تو با ارزشترین موجود زمین هستی
هیچ گاه فراموش نکن . . .

پس همیشه شاد باش و بخند............

 

پسندها (4)

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
21 آبان 93 17:05
مامان
پاسخ
مامان نازنین جون
24 آبان 93 9:03
مامان
پاسخ
مامان بردیا اریایی
10 آذر 93 1:04
ایشالله همیشه لباتون بخنده امینننننننننننننننن
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فهیمه
16 آذر 93 12:35
سلام مامانی، حسابی سرتون شلوغ شده. چرا دیگه عکس گل پسراتون رو نمیزارید. دلمون براشون تنگ شده.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , چشم حتما میام و عکساشونو میذارم