ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

پژمان!!!!!!!!!

1392/12/18 9:32
نویسنده : مامان
364 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب داشتم با ایمان بازی حروف میکردیم , قرار بود با حرف اسم بگیم .من شروع کردم و گفتم : پریسا .

ایمان : پژمان جمشیدی .

من : پریا.

ایمان : پژمان منتظری !!

من : پوریا.

ایمان : پژمان نوری !!

من : ایمان این چه وضعشه , تو که همش داری میگی پژمان که !!!

ایمان ( با یه لحن خیلی مطمئن ) : مامان اشتباه نکن , این پژمان با اون یکی پژمان فرق میکنه , اون جمشیدیه , این منتظریه , این یکی هم نوری !!!پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/یعنی من تو عمرم اینجوری قانع نشده بودم ابله

ایمان خیلی دوست داشت صدای قلب نی نی مونو بشنوه , چند روز پیش که رفته بودم دکتر , ایمان هم باهام اومد , بعد که اومدیم از مطب بیرون بهش گفتم : خب ایمان جون صدای قلبشو شنیدی ؟؟

ایمان : اون که همش صدای آب بود !!!خنثی

من : خب نی نی ها تا نه ماه تو آبن دیگه .

ایمان : خب پس چرا وقتی به دنیا میان اگه بران تو آب خفه میشن ؟؟سوال

خب بچه راست میگه دیگه , من هم که جوابی نداشتم گفتم : خودت که بزرگ بشی میفهمی پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/خدا خیرش بده اون کسی رو که این جمله رو اختراع کرد وگرنه آبرومون جلوی بچه های این دوره زمونه میرفت بازنده

پریروز سرشو کامل برده بود رو کاغذ و داشت یه چیزی می نوشت , من که داشتم طرفش میرفتم گفت : مامان به من نگاه نکن , زود کارتو انجام بده و برو .

من هم رفتم بعد از چند دقیقه اومد با این کاغذ تو دستش...

عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــقتم .فدای تو پسر مهربونم بشم من الهیییییییییییییییییییییییییییییی.

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان محیا(ارام جانم)
15 اسفند 92 15:19
وای چ بامزه ای تو ایمان جونم
مامان
پاسخ
الهام مامان علیرضا
15 اسفند 92 16:13
عزیزمی ایمان جون با این متقاعد کردنت ایشالا به زودی کوچولو میاد پیشت و صدای قلبش و از نزدیک می شنوی
مامان
پاسخ
ممنون خاله ی عزیزم , ایشالا
الهام مامان علیرضا
15 اسفند 92 16:14
مامانی کلی ذوق کردم که این بار تونستم نظرات وبتون و باز کنم موفقیت عظیمی بود از اونجا که شک دارم اگه این صفحه رو ببندم بتونم دوباره باز کنم همه نظراتم و همین جا میذارم ایشالا قدم کوچولوتون براتون پر خیر و برکت باشه و ایمان جون هم ار تنهایی در بیاد
مامان
پاسخ
شرمنده عزیزم , اینقدر اسکریپتهای وبلاگ قاطی پاطیه که میترسم اگه بخوام یکیشون رو حذف کنم همه خراب بشن , بهرحال شرمنده ی شمام ممنون عزیزم
الهام مامان علیرضا
15 اسفند 92 16:16
خدا رو شکر که نی نی سالمه توکلت به خدا باشه عزیزم ایشالا به زودی میاد و خونه تون و پر خیر و برکت می کنه
مامان
پاسخ
فدااااااااااااات
الهام مامان علیرضا
15 اسفند 92 16:17
هم زمانی تولد ها هم که خیلی هیجان انگیزه
مامان
پاسخ
خیـــــــــــــــــــلی , اینقدر برای این قضیه خوشحالمممممممممممممم
مامان ترنم
16 اسفند 92 10:21
خوب راست مي‌گفته ديگه. اين پژمانها با هم خيلي فرق دارن.
مامان
پاسخ
نمیدونم چرا تا حالا متوجه فرقشون نشده بودم!!!
آیدا
16 اسفند 92 18:27
الهییییییییییییی نهایت محبت
مامان
پاسخ
آره دیگه , نفففففففففففففففففففس مامانشه
فهیمه
16 اسفند 92 22:13
قربونت برم گل پسر با محبت خیلی بامزه بود این پژمان
مامان
پاسخ
مامان محیا(ارام جانم)
17 اسفند 92 10:03
سلام عزیزم امروز تولد دخترمه میشه بیای ب وبلاگشو تولدشو تبریک بگی میخوام یادگاری براش بمونه
مامان
پاسخ
سلام گلم , تولدش مبارک باشه , حتمااااااااااااااااا میام
مامان خانمی
17 اسفند 92 12:01
آفرین به بچه های فوق العاده باهوش این دور و زمونه مخصوصا آقا ایمان. و آفرین به پسر مهربون شما و داداش بزرگه اون کوچولوی تو راهی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 22:30
هزارماشالله به این گل پسر باهوش و دوست داشتنی
مامان
پاسخ
ممنون گلم , فدات
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 22:30
راستی عزیزم با مطلب جدید و عکس های جدید آپم سربزن و نظربدید امیرعلی خوشحال میشه
مامان
پاسخ
حتما عزیزم
مامان خمبل و فنقول
18 اسفند 92 11:43
از دست این گل پسر با این حرفاش آخی چه مهربون، بنظر من این کاغذو قاب کنید بزنید به دیوار
مامان
پاسخ
نظر من هم همینه
مامان محیا(ارام جانم)
18 اسفند 92 12:24
چه خوش خیال است ... فاصله رامیگویم ! به خیالش ، تو را از من دور کرده ؛ نمیداند ، جای تو امن است ... اینجا میان قلبـــــــــــــــــم
مامان
پاسخ
. . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
مامان خمبل و فنقول
19 اسفند 92 18:37
لینک شدید دوستم
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
20 اسفند 92 9:16
ای ول ایمان جان خدایی من قانع شدم خخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
20 اسفند 92 9:22
هههههههههههههه چه پسری ،چه سوالایی،واقعنا چجری بچه تو آب میره خفه میشه تو شکم مادر نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!1برا منم سوال شد خخخخخخخخ
مامان
پاسخ
تا حالا این سئال به ذهن منم نرسیده بود, بچه های این دوره ان دیگه
آیسان مامان ماهان
20 اسفند 92 9:23
بزرگ شدی خودت میفهمی رم یاد گرفتیم ،به کار میبندیمش خخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
20 اسفند 92 9:24
ای جاااااااااانم چه نامه معرکه ای ای ول ایمان جوووووووووووووووون
مامان
پاسخ
آره به خدا , من که کیفور شدم حسابی
مامان عرفان
20 اسفند 92 10:58
مامان
پاسخ
مامان عرفان
20 اسفند 92 10:58
خوب راس ميگه بچه ديگه اين پزمان ها باهم فرق ميكنه
مامان
پاسخ
مامان عرفان
20 اسفند 92 10:59
عزيزم دركت ميكنم آخ كه چه كيفي داره اين يادداشت ها . آدم حسي داره در حد موفقيت پسرش در المپيك و يا حتي بالاتر
مامان
پاسخ
آره به خدا
الهام مامان علیرضا
24 اسفند 92 12:46
برای مامانی و برای ایمان جونم و برای نی نی نیومده
مامان
پاسخ
فدااااااااااااات , ممنون
خاله جون جون جونی
24 اسفند 92 13:41
چشم نخوری اقا ایمان طلایی هست دیگه
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون جون جونی ولایت خوش میگذره؟؟؟؟جای ما خالی
عمه مریم
25 اسفند 92 8:57
سلام. خوبین؟ بالاخره بعد از مدتها تونستم بشینم پای کامپیوتر و از احوالات شما باخبر بشم.واقعا من از دیدن دلنوشته ایمان و حاضر جوابیش کیف کردم. خدا رو شکر . از طرف من ببوسش.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , خداروشکر مثل اینکه حالت بهتر شده , فدات بشم عزیزم ممنون , ما منتظرتون هستیم , خیــــــــــــــــلی مواظب خودت باش
مامان پارسا
26 اسفند 92 11:25
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پيشاپيش سال نو مبارك
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , فدای تو عید هم بر شما و خانواده ی گرامی شما مبارک باشه
مامان آرمان
26 اسفند 92 12:34
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار، جاودانه ترین جشن روزگار نوروز پیشاپیش مبارک _______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@_________@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@___________________@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , همینطور مبارک باشه بر شما و خانواده ی گرامی