ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

آش

1392/10/9 12:36
نویسنده : مامان
368 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین پسرم

امروز تو مدرسه تون آش پختن و قرار بوده هر کلاسی یکی از لوازم درست کردن آش رو بیاره,کلاس شما هم سبزی باید میبردن , دیشب تا نصفه های شب من داشتم سبزی پاک میکردم و خرد میکردم که امروز ببری مدرسهلبخند

صبح که به من میگی:مامان برای من ظرف برای آش نذاری که اصصصصصصصصصصصصصصلا نمی خورم دروغگومن بهت گفتم:حالا من برات میذارم اگه خواستی بخور نخواستی هم نخور , ظرف برات گذاشتم ظهر که اومدی گفتم:ایمان آش خوردی؟گفتی : مامان اینقدر خوشمزهبود که من دو کاسه آش خوردم (عزیز مادر حالا خوبه که نمیخواستی بخوری!!!!)

به شوخی بهت گفتم:خب ایمان جون برای منم میاوردی دیگه!!گفتی:خب مامانی کاسه ی من در نداشت وگرنه برات میاوردم.وااااااااااای الهی که من فــــــــــــــــــــــــــــــدات بشم عزیزم که اینقدر به فکرمیبغل

 امروز میخوایم بریم پیش مامانم اینقدر دوست داری قلب امیدوارم چهارشنبه تعطیل باشه وگرنه چه بهانه ای بیاریم برای مدرسه!!!نگران

راستی نی نی کوچولوی من تو در چه حالی؟؟؟امروز یه کم داری اذیت میکنی حالم از صبح خوب نیست , کمرم هم درد میکنه,امیدوارم این چند روز اتفاقی برامون نیفته .نگرانتوکل به خدا میریم دیگهههههه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان سینا
10 دی 92 14:37
نوش جون آقا ایمان مامانی شما هم مواظب خودتون خیلی باشید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان خانمی
10 دی 92 18:14
سلام مامان ایمان جون بهتون تبریک میگم مامان شدن دوبارتونو ممنون که بهم سر زدید با اجازتون لینکتون کردم.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , ممنون از لطفت خواهش میکنم , منم با افتخار شما رو لینک میکنم
مامان عطا
10 دی 92 22:47
سلام دوست عزیزم ممنون که به ما سر زدی. ایشالا خدا پسر مهربونتو برات حفظ کنه و کوچولوی تو راهی تونم به سلامت بغل بگیری. مراقب خودت باش. بازم بیا خونمون
مامان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم و ممنونننننننننن
مامان محیا(ارام جانم)
13 دی 92 9:36
سلام دوستم.خیلی وقته خبری ازتون نیست.مارواز حالتون باخبرکنید
مامان
پاسخ
سلام عزیزم,یه چند روزی نبودم حالا هم که اومدم این فینگیلی حال و حوصله برام نذاشته
مامان بردیا
13 دی 92 15:14
واییییییییییییییی فدای گل پسر مهربون خیلی به فکرته ها...مامانی حرص نخور
مامان
پاسخ
ممنون گلم آره واقعا فداشششششششششششششششششششششششششش بشم ایشالللللللللللللللللا
فهیمه
13 دی 92 20:30
نوش جان گل پسر مامانی بلا دوره ایشالا نی نی کوچولو خوبی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم
مامان ایمان
14 دی 92 20:27
به به چه آش خوشمزه ای نو ش جونت ایمان عزیز عزیزممم اون فسقلی داره چیکار می کنه قربونش بشمممممم
مامان
پاسخ
ممنون خاله جوووووووون یه کمی داره ناسازگاری میکنه و منو ناراحت
مامان ترنم
15 دی 92 8:43
نوش جونت ايمان جون. اين وروجكا وقتي چشمشون به بچه‌هاي ديگه ميوفته هر چيزي هم كه دوست نداشته باشن مي‌خورن.
مامان
پاسخ
آره واقعا,به همین خاطرم ظرف گذاشتم براش, چون از عقبه ش خبر داشتم
مامان نازنین جون
15 دی 92 12:55
نوش جونت ایمان جووووووووووووووووووونی
مامان
پاسخ
ممنون زن دایی جووووووووووووون
مامان عرفان
15 دی 92 17:57
مامان
پاسخ
الهام مامان علیرضا
18 دی 92 11:29
آش نوش جونت ایمان جونی ایشالا سفر خوبی داشته باشید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 11:38
ایمان جونم اول سلااااااام،بعدم باهات قهرممممممممممم
مامان
پاسخ
منم اول سلام خاله جون بعدم چراااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 11:41
اصلا هم اصرار نکن که باهات آشتی نمییییییییییییییییییشمچرا؟؟؟؟خوب چرا برا من آش نگه نداشتی...........اگه قول بدی ایندفعه که آش داشتین من و اهانم دعوت کنی آشتییییییییییییییی آشتییییییی
مامان
پاسخ
چششششششششششششششششششششششم حتتتتتتتتتتتتتما حالا آشتی
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 11:42
شوخی کردم ایمان جون مهربونم که اگه ظرف دردار داشتی مامانم آش مییاوردینووووووووووووش جونت،گوشت بشه به تن خوشگللللللت
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 11:42
ای جوووووووونم نی نی فینگیلی شمام کم اذیت کن مامانی رو خخخخخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 11:43
نی نی کوشولو تلافی این کارات اومدی بیرون مامی یه گاز از لپت میگیره .از من گفتن بودا نی نی جونی
مامان
پاسخ
اون که صد در صد