ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

دندان

1392/10/7 11:20
نویسنده : مامان
404 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان

دیروز ظهر اومدی پیشم و گفتی:مامانی دندونم داره هی تکون تکون میخوره , دست زدم بهش دیدم واقعا شل شده و میخواد بیفته , یک قدم دیگه به سوی بزرگی ماچ مبارکت باشه عزیزکمtotalgifs.com kao gif gif kao135.gifانگار همین دیروز بود که من چقدر خوشحال بودم از در اومدن اولین دندونت,اولین بار از صدای خوردن لیوان به دندونت فهمیدم که عشق من دندون دار شده ولی حالا داری کم کم بی دندون میشیناراحت

من اصلا دوست نداشتم دندونای قشنگت بیفته , از اون طرف هم میترسیدم نیفته و مجبور بشیم بریم بکشیمشون , کلا خود درگیرمشکلک های یاهو

ولی در کل خوب شد که به موقع شروع به افتادن کرد چون دیر افتادنشون عوارض بدی داره , منم که دیگه کنار اومدم یعنی خب چاره ای نیست نمیشه که تا ابد با این دندونای کوچولو بمونی که , ولی آخه حیـــــــــــــفهشکلک های یاهو
فعلا خدارو شکر دندون پایینیه اون بالاییها خیلی ناجوره http://s1.picofile.com/file/7922494408/33.png

الهی بمیرم برات , دیشب نتونستی سیب بخوری میگفتی:مامان میخوره بهش دردم میگیره شکلک های یاهو

خدا کنه دندونای دائمیت هم مثل همین شیریا مرتب و سالم و سفید باشن.

فدااااااااااااااااااااااااااااتممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان بردیا
7 دی 92 17:22
جــــــــــــــــــــــانم.مبارکهایمانی بی دندون شده
مامان
پاسخ
مامان سینا
7 دی 92 22:16
مبارکه عزیزم ایشالا هر چی زودتر دربیاد دندونای خوشگلت
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون ایشالا
ستارگان آسمان من
8 دی 92 2:16
مبارکه گلم
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان نازنین جون
8 دی 92 9:17
مبارکه ایمان جوووووووووووووونایمان بی دندون میشه؟
مامان
پاسخ
ممنون زندایی جوندیگه چیکار کنیم
مامان عرفان
8 دی 92 9:27
ايشالا كه دندونات هميشه سالم و سفيد باشن
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان محیا(ارام جانم)
8 دی 92 11:58
ان شااله دوندونای مرتب وقشنگی دربیاد ب جای دندونای شیریت عزیزم
مامان
پاسخ
ممممممممممنون عزیزم
آیدا
8 دی 92 13:47
مبارک باششششششششششششششه ایمان جونی
مامان
پاسخ
مممممممممممنون عززززززززززززززززززززززیز دلممممممممممم
عالمه مامان امیرحسین
8 دی 92 13:47
آخی مبارکت باشه انشاالله دندونای خوشگلی به جاش بشینه آپم بدو بیا
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , اومدمممممممم
عمه عاطفه جوووووووون
9 دی 92 10:08
مبارکه ایمان جوووووووووووون.کم کم داری بزرگ میشی..
مامان
پاسخ
ممنون عمه جوووووووونم
آیسان مامان ماهان
9 دی 92 11:24
آخی اولین دندونت افتاد عزیزمایشالله محکمتر و بهترش جاش سبز میشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , ابشالا
مامان ترنم
15 دی 92 8:41
مباركت باشه ايمان جون. ترنم ما كه هنوز حتي يه دندونش هم لق نشده.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان پارسا
15 دی 92 10:08
عزيزم مبارك باشه انشاءالله دندونهاي مرتب و محكمي به جاش در بياري
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون,ایشالا