ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

خبر آمد خبری در راه است.........

1392/10/5 11:17
نویسنده : مامان
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر ناز مامان , سلام داداش بزرگه , خوبی؟؟

مطمئنم که خوبی , چون با خبر خوبی که چند روز پیش بهت دادم و دیشب دیگه کاملا مشخص شد مگه میشه خوب نباشی!!!لبخند

فدات بشم الهی عشقم , اون خبر خوب اینه که خدای مهربون دوباره داره یه دونه دیگه از فرشته هاشو به ما میسپره که مواظبش باشیم و رو تخم چشمامون بزرگش کنیم فرشته

عزیزکم داره یه عضو کوچولو به خونواده مون اضافه میشیه و به خواست خدا داریم یه خونواده ی چهار نفره میشیم , از وقتی فهمیدی اینقدر خوشحالی و اینقدر مواظبمی که باورم نمیشه,اصلا کاری نمیکنی که ناراحت و عصبانی بشم و اگه ناخواسته ناراحتم کنی,سریع میای عذرخواهی میکنی و بهم میگی:مامانی تو رو خدا حرص نخور نی نی نمیره یه وقتنیشخند

بیشتر کاراتو خودت انجام میدی,این نی نی جدید باید قدرتو بدونه حسابی , چون به خاطرش داری خیلی از خودگذشتگی میکنیبغل

روز اربعین تو خونه مادرجون بهت گفتم:ایمان تا نرفتم آزمایش به کسی نگی چون شاید بیبی چک اشتباه نشون داده باشه, البته درصد خطاش خیلی کمه ولی خب کار از محکم کاری که عیب نمیکنه, رفتیم اونجا و هی اومدی و رفتی و گفتی:مامان نی نی خوبه؟نمرده یه وقت ؟؟خلاصه که همه فهمیدن البته خداروشکر که جواب آزمایشمون مثبت بود اگه منفی می بود که آبرومون رفته بودچشمک

همش به من میگی:مامانی دوست دارم پسر باشه که باهم بازی کنیم , دو دقیقه بعد میگی : نه دختر باشه که اگه دعوامون شد بتونم بزنمش چون اون زورش از من کمترهخندهخنده

دیگه هر چی خدا بخواد,ما که از همین الآن برای هر دو جنس اسم انتخاب کردیم دیگه هر چه آید خوش آید فقط بیایدزبان

خدا جونم شکرت , ازت ممنونم هزاران هزاران بار , ممنونم که دوباره منو لایق مادرشدن دونستی  ممنون خدای خوبم لبخند

اینارو هم دیشب که از آزمایشگاه برمیگشتیم دیدی و برای نی نی خریدی,فدات بشم پسر مهربونمماچ

آرزویم اینست:

تو شوی بنده ی محبوب خدا و دعا میکنم آرام بمانی هر روز

سربلند از همه ی واقعه ها

شاد باشی و بخندی هر دم به دل انگیزترین خاطره ها.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

فهیمه
5 دی 92 11:09
وای خدا جون مبارکههههههههههههههههههه ایشالا که سالم و سلامت به دنیا بیاد و ایمان جون ما رو از تنهایی در بیاره
مامان
پاسخ
ممنون عزیــــــــــــــــــــزم,ایشالا
مامان بردیا
5 دی 92 15:08
ای جـــــــــــــــــانم تبریک میگم...البته حضوری گفتم آخه من اولین نفرم که میدونستم ایشالا سالم و صالح باشه مواظب خودت باش خواهر
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم,آره دیگه تو محرم اسراری
مامان نازنین جون
5 دی 92 16:56
تبریک میگم عزیزدلممممممممممانشاا... که به سلامتی باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیــــــــــــــــــزم
آیدا
5 دی 92 19:06
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییی عمه نمیتونم بگم چقدرررررررررررررررررخوشحال شدم مباررررررررررررک باشه عمه جووووووووووووووووووونم
مامان
پاسخ
فدات شم عزیزم , مرسییییییی
مامان محیا(ارام جانم)
6 دی 92 11:14
وای عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سینا
6 دی 92 14:53
وای خدااااااااااااااااااااااااااااااا جووووووونم تبریییککککککککککک میگم خیلی خوشحاااااااااااااااااااااااال شدم مواظب خودتون باشید خیلی زیاد
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان پارسا و پوریا
6 دی 92 15:31
مبارکه مبارکه مبارکه ماشااله چه پسر عاقلیه ایمان جون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان پارسا و پوریا
6 دی 92 15:34
وای اینو بهت بگم! حالا تا بخواد نی نی به دنیا بیاد اینقدر می پرسه پس کی میاد؟! پارسا با وجودی که دیر فهمید یه نی نی در راهه منو کچل کرذ تا پوریا به دنیا اومد.اونم فقط میگفت داداش میخوام. اما الان یه ابجی هم سفارش داده!!!!
مامان
پاسخ
آره واقعا,یکسره میپرسه خب طفلیا ذوق دارن برای نی نی خب بچه مون آبجی میخواد بیار براش
عمه عاطفه جوووووووون
6 دی 92 21:20
سلام.ای ناقلا چرا به من نگفتی.. خیلی خوشحال شدم.یعنی دوباره عمه میشم.مبارکه.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم,آخه هستی که آدم بهت بگه ایمان اینقدر دلش میخواست خودش بهت بگه,میگفت:مامان چون عمه عاطفه نی نی داره منم میخوام بهش بگم ما هم نی نی داریم ولی خب این شغلت مزاحم بود و نتونست بگه بچم
مامان ترنم
7 دی 92 8:26
وااااااااااااااااااااااااي خداي من يه ني ني ناز و خوشگل عزززززيززززم مبارك باشه ، به سلامتي. چقدر ايمان جون خوشحاله. آفرين به اين گل پسر كه اينقدر هواي مامانش رو داره.
مامان
پاسخ
قربونت برم عزیـــــــــــــــزم , مرسی
وحیده مامان پارسا
7 دی 92 12:12
چه خبر خوبی..مبارک باشه.خیلی هیجان انگیزه
مامان
پاسخ
زهرا
7 دی 92 12:48
salam amme joonam mobarak bashe ishalla . kheily khashhal shodam vaghty fahmidam omidvaram in jooje kouchulu ke gharare biad aval salem bashe baadesham topol mopol va khashkel mesle khodet bashe bazam hezar bar mobarrrrrrrrrrrrak bashe
مامان
پاسخ
fadat besham azizam .mamnooooooooooooon ke oomadi bishtar az in kara bokon bazam bia pishemoon
عمه مریم
7 دی 92 13:29
سلام ناقلا. خوبی؟ مبارکت باشه. خیلی خیلی خوشحال شدم.امیدوارم به سلامتی این ماه ها رو سپری کنی و فارغ از جنسیتش یه بچه سالم و صالح باشه. به داداشم و داداشش خیلی تبریک بگو.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , اتفاقا چند شب پیش برات پیام فرستادم ولی نمیدونم چرا ارسال نمیشد,همش پیام میداد ارسال پیام مجاز نیست ممنــــــــــــــــــــــــونم ازت خواهرم
مامان ایمان
7 دی 92 16:40
وایییییییییییی عزیزم مبارککککککککککککک باشههه نی نی تو راهیتون چقدر خوشحال شدمم
مامان
پاسخ
فداااااات عزیزمممممممممم
مامان عرفان
8 دی 92 9:24
وااااااااااااااااااااااااااااااي خدااااااااااااااااااااااااااااي من . ني ني مياد تو خونه تون . مبارك ها باشه .
مامان
پاسخ
ممنون عزیــــــــــــــزممممممممممممم
مامان عرفان
8 دی 92 9:25
آقا ايمان جون شد ديگه داداش بزرگه .
مامان
پاسخ
آره دیگه
مامان عرفان
8 دی 92 9:26
چه پاپوشهاي قشنگي
مامان
پاسخ
قابل شما رو نداره
آیسان مامان ماهان
9 دی 92 11:19
به به به مبااااااااااارکههمه دوتا کردن نی نی هاشونو برم منم دست بجنبونممممممممممممممآیسان خجالت بکش دیگه این حسادت تا کجاااااااااااا عاخه؟؟؟؟
مامان
پاسخ
زود باش دیگه دختر آخه تنبلی تا کی!!!!
آیسان مامان ماهان
9 دی 92 11:20
ای فدای ایمان جونم بشم که اینقد حواسش به مامان خانومی و نی نی هستاگه ماهان بود یه کارد مییاورد حساب منو نی نی رو با یه ضربه میرسید
مامان
پاسخ
بچم اینقدر که منتظر نی نی بوده , الآن از خوشحالی نمیدونه چیکار کنه!!!
آیسان مامان ماهان
9 دی 92 11:22
اگه نی نی دختر بشه چی میشـــــــــــــــــــــــــــــــهشدیدا منتظرم ببینم بچه چیه؟؟و اگه دختر بشه و زر ایمان جون بهش برسه که...
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
9 دی 92 11:22
پاپوشهای نی نی مبببببببببببببببببببببباااااااااااااااااااااااارک دست داداش ایمان درد نکنه
مامان
پاسخ
ستارگان آسمان من
9 دی 92 13:00
مبارکه عزیزم انشاالاه سالم و صالح باشه
مامان
پاسخ
قربونت برم عزیزم ممنون
مامان شبنم
12 دی 92 14:12
مبارک.منم هوس نی نی کردم
مامان
پاسخ
جااااااااااااااااااااااان به همین زودی !!!!!!!!
مامان پارسا
15 دی 92 10:38
عزيزم تبريك ميگم مبارك باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیــــــــــــــــزم
الهام مامان علیرضا
18 دی 92 11:28
تبـــــــــــــــــــــریک عزیزم ایشالا نی نی به سلامت به دنیا بیاد و قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , فدات
طرلان
23 دی 92 11:25
مبارکا باشه خانم ببخش که من دیر دیدم و دیر تبریک گفتم یعنی 10 روز بود که به پست دوستان زیاد سر نزده بودم.شرمندتم شدم.خداروشکر ایشالا قدمش خیر و پر از شادی باشه براتون.
مامان
پاسخ
خواهش میکنم , عزیزم درکت میکنم گرفتاریات زیاده ممنون عزیزم
مادر
16 بهمن 92 14:51
سلام عزیزم. مبارکا باشه.ایشاءا.... به سلامتی فرشته نازت را در بغل بگیری و هر دو را با شادی و سلامتی بزرگ کنی؟من هم شرایط شما را دارم و در انتظارم.شما کی زایمان داری؟پس همراه هستیم.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , چه جالب ایشالا شما هم به سلامتی کوچولوتو بغل بگیری من اواخر مرداد یا اوایل شهریور , شما کی؟؟؟؟؟؟؟