ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

چقدر ترسیدم!!!!!!!!!!!

1392/10/4 16:44
نویسنده : مامان
310 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم

چه لحظات سختی رو پشت سر گذاشتم , از دلشوره داشتم میمردماسترس

شما هر روز ساعت پنج و ربع و هر چهارشنبه ساعت چهار و ربع میرسیدی خونه ولی امروز ازت خبری نشد و دیر کردی , زنگ زدم به راننده سرویست جواب نداد ده دفعه بیشتر زنگ زدم , داشتم از دلشوره میمردم خیلی ترسیدم بالاخره بعد از صدمین بار گوشیشو جواب داد و گفت:تصادف کرده و بچه ها الآن با داداشش دارن میان . فکر کردم برای شماها اتفاقی افتاده ولی گفت که بچه ها چیزیشون نشده و تصادف جزئی بوده , هر روز من همین دلشوره هارو دارم تا بیای صد دفعه سوره های قرآن رو میخونم و از خدا میخوام خودش نگهدارت باشه....

وای مردم و زنده شدم تا اومدی , خدایا چقدر سخت بود...

خدارو شکر که به سلامتی رسیدی خونه , خدایا خودت مواظب همه ی بچه هامون باش......

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

❤خونه نمدی❤
4 دی 92 16:50
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
آیدا
4 دی 92 18:58
وای عمه خدا نکنه
مامان
پاسخ
مامان بردیا
4 دی 92 23:23
واییییییییییییییی چه وحشتناک...خدا خودش مواظب همه ی بچه ها هست...دل بد مکن
مامان
پاسخ
فهیمه
5 دی 92 7:26
ایشالا این پسر خوشگل همیشه سلامت و شاد باشه گر نگهدار من آن است که من می دانم شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد.
مامان
پاسخ
درسته واقعا همینطوره ولی خب من یه عادت خیــــــــــــــــــــلی بد دارم اونم اینه که,اگه یکی از افراد خونوادم دیر بیاد یا گوشیشو دیر جواب بده سریع بدترین فکر ممکن میاد تو ذهنم.
مامان ترنم
5 دی 92 7:52
خدا رو شكر كه گل پسرمون سالم و سرحال برگشتن و نگراني شما برطرف شد.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نازنین جون
5 دی 92 9:26
واییییییییییییییییییی خدای من ......تا ایمان جوووووووووووووونی اومده چی کشیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدا رو شکر که بخیر گذشته خواهرایشاا...همیشه سالم وشاد باشه
مامان
پاسخ
نمیدونی که !!! مردم و زنده شدم
مامان سینا
6 دی 92 14:55
واقعا درکتون میکنم چون منم همینطورم خدا رو شکر که صحیح و سالم اومد خونه ایمان جووووون
مامان
پاسخ