ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

ایمان تو باغ دایی جونیش.

1392/7/14 9:29
نویسنده : مامان
503 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز ترین مــــــــــــــــــــــن

اینقدر این هفته درگیر درس و مدرسه ی شما بودم که اصلا فرصت نشد عکسایی رو که هفته ی گذشته تو باغ دایی گرفته بودم رو بذارم

جمعه ی گذشته رفته بودیم باغ دایی,اونجا هم که پر از مرغ و خروس و اردک و غاز و خلاصه همه جوره امکانات رفاهی !!!!!از این قبیل برای شما مهیا بود!!قهقهه

شما هم که حسابی دلی از عزا درآوردی و اون حیوونای بخت برگشته رو اینقدر دووندی و دنبالشون کردی که از آخر یکی از اردکا که دیگه نایی براش نمونده بود وایستاد و هر وقت هم که دوباره دنبالشون میکردی بیچاره سر جاش ثابت میموند تا بری برش داری!!انگار فهمیده بود از آخر که میگیریش , پس خودشو دیگه خسته نمیکرد.

البته هواشونم داشتی ! مثلا براشون غذا میریختی , اردک هارو به طرف آب راهنماییشون میکردی تا برن برای خودشون شنا کنن.ولی خوبی بهشون نیومده !!! رفتن یه جایی که اصلا نه میتونستی شما بری پیششون , نه اونا بیان بیرون همون بهتر که .....

اول که رفتن اینجا ولی بعد ..................دیدند که میای پیششون!!!!

 اومدن اینجا که چون خیلی پایین بود دیگه نمیتونستی بری .(زرنگ بودنااااا)

کلا به هر کاری که مربوط به شما نباشه علاقه مندی!!!!smile emoticon kolobok

از تو باغ همسایه صدای بچه میومد , رفتی اون بالا ببینی چه خبره ه ه ه!!!اصلا قصد دیگه ای در کار نبود!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان بردیا
12 مهر 92 14:37
وای منم عاشق اردکم...اونی که بغل ایمان بود خیـــــــــــــــــلی نازه.

آفرین ایمانی که هیچ وقت حیوونارو اذیت نمیکنی




من اصلا اهل اذیت کردن حیوونا نیستم زن عمو جون.خودت که در جریانی!!


الهام مامان علیرضا
12 مهر 92 17:39
عزیزمی آقا ایمان

جای علیرضا جون خالی ک با اردک ها بازی کنه



واقعا.اگه علیرضا جون بود که میترکوندیم.
آیدا
12 مهر 92 19:52
خوش به حال اردک ها که ایمان انقدر بهشون می رسید


آره دیگه!!مگه نمیدونستی من جزء انجمن حمایت از حقوق حیوانات هستم !!!
مامان ترنم
13 مهر 92 9:06
بيچاره اين اردكها. ببين آخرش از دست ايمان به كجا پناه بردن.



واقعا.

مامان ترنم
13 مهر 92 9:07
عاشق اون عكسي هستم كه با بيل كار مي‌كنه. خيلي بانمكه.


پسرم از الآن شغل آینده شو انتخاب کرده!!!
مامان آرش و آیناز
16 مهر 92 0:54
انشالله هکیشه به گردش و تفریح
آخیییی بیچاره اردکا
خسته نباشی کشاورز نمونه
انشالله که دکتر بشی خاله جون
مامن خانمی دیگه بهمون سر نمیزنی


ممنون عزیزم.
من اتفاقا زیاد میام , ولی هر موقع میخوام نظر بذارم کد امنیتیش نمیاد.تا حالا چند دفعه نظر گذاشتم ولی آخرش که باید اون عدد رو تایپ کنم , نمیشه!!!با من مشکل داره ولی من نا امید نمیشم !بازم سعیمو میکنم.ممنون که شما میای پیشمون.
مامان بردیا
16 مهر 92 18:42
روزت مبارک ایمانی


خیلی ممنون زن عمو جون.
مامان ترنم
16 مهر 92 23:15
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند! ایمان عزیز روزت مبارک



خیلی ممنون خاله جون.
وحیده مامان پارسا
17 مهر 92 13:18
عجب روز هیجان انگیزی بوده...روز کودک مبارک


جای شما و پارسا جون سبز بود
ممنون عزیزم
بهار مامانه برسام
18 مهر 92 19:47
همیشه به گردش
معلومه حسابی بهتون خوش گذشته
انشاالله که همیشه خوش باشید



ممنون عزیزم
طاقبستان کرمانشاه/بیستون کرمانشاه
21 مهر 92 14:47
سلام دوستان با مجموعه تفریحی توریستی باغ پرندگان کرمانشاه بزرگترین در خاورمیانه بروزم خوشحال میشم بهم سربزنی باغهای دیدنی کرمانشـاه:1-باغ پرندگان کرمانشاه2-باغ گلها کرمانشاه3-باغ راه غربی(کمربندی غربی)4-باغ راه شرقی(کمربندی شرقی) و... دیدنیهای کرمانشـاه:1-طاقبستان وپارک کوهستان2-بیستون کرمانشاه3-تکیه معاون الملک4-تکیه بیگلربیگی5-بازارسنتی کرمانشاه6-سراب نیلوفر7-باغ پرندگان کرمانشاه8-باغ گلها کرمانشاه9-مسجد عمادالدوله10-غارقوری قلعه کرمانشاه بزرگترین غارآبی آسیا11-معبد آناهیتا و..... سوغات کرمانشاه:نان برنجی-نان خرمایی-کاک-روغن کرمانشاهی و... غذاهای کرمانشاه:دنده کباب-خورشت خلال کرمانشاه-آش عباسعلی-سیب پلو و...
مامان آرش و آیناز
23 مهر 92 1:54
ممنون عزیزم که سر میزنی
انشالله مشکل حل میشه و بتونی نظرتو ثبت کنی