ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

عید فطر مبارک

1392/8/1 16:08
نویسنده : مامان
225 بازدید
اشتراک گذاری

گلخنده شوال به ناهید مبارک

ابروی خوش ماه به خورشید مبارک

آمد خبر از عرش وداع رمضان است

عید است به یاران خبر عید مبارک.

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

با دیده ببینم عشق,یکباره زنم فریاد

بر جان شما جانان , این عید مبارک باد.

این عید سعید رو به همه ی دوستان عزیزمون تبریک میگیم و امیدواریم روزه و نمازهاتون مورد قبول حق قرار بگیره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امین
18 مرداد 92 11:06
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان



لیلا
18 مرداد 92 21:38
سلام عید شما مبارک[hr
سلام عزیزم,عید شما هم مبارک
پرهام ومامانش
19 مرداد 92 0:52
خدایا

عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید فطر بر شما مبارک.


ممنون عزیزم,همینطور بر شما.
مامان ترنم
19 مرداد 92 10:15
خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین) عيد شما مبارك



انشاالله.عید شما هم مبارک.
اهوراجوني
20 مرداد 92 16:00
سلام.من مامان اهوراجونيم.چندوقت پيش برام پيام گذاشتيدهرچي گشتم نتونستم پيداتون كنم.حالا ادرستونوپيدا كردم.خوشحال ميشم تبادل لينك كنيم.


سلام عزیزم , باعث افتخار منه که با شما دوست بشم,ولی چرا وبتون باز نمیشه؟؟؟؟؟؟
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:04
سلام.دوستم.با کمی تاخیر عیدتون مبارک.طاعاتتون مقبول درگاه مهربان خدایمان.
آپم.سر بزنید


درو باز کن!!!!
اومدم!!!!!!
زهرا مامان زکریا
4 شهریور 92 8:41
سلام
خیلی خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم
با افتخار لینک شدید


خواهش میکنم عزیزم , شما هم با افتخار لینک شدید.