ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

آخرین پست سال91

1391/12/30 11:00
نویسنده : مامان
400 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای جهان آفرین

جهان آفرین را هزار آفرین

به جمشید و آیین پاکش درود

که نوروز از او مانده در یادبود

عزیزم

امسال با همه خوبی و بدیش گذشت البته برای ما که سال بدی نبود.

امروز آخرین روز اسفنده,هر چند امسال اسفند سی روزه ولی چون فردا سال تحویل میشه من امروز رو روز آخر سال میدونم.

امروز از صبح بیرون بودیم چون یه کم از خریدهامون مونده بود رفتیم که تمومش کنیم.

پسرم

آرزوی بهترین ها رو برات در سال جدید دارم عزیزکم ایشالله همیشه موفق باشی و سال دیگه این موقع خودت بیای تو وولاگت(به قول خودت)مطلب بذاری.

عیدت مبارک نفسم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

و.......

عشق منی

من نام کسی نخوانده ام الا تو

با هیچ کسی نمانده ام الا تو

عید آمد و من خانه تکانی کردم

از دل همه را تکانده ام الا تو.

عزززززززززززززززززززززززیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امین
30 اسفند 91 1:42
درود بر شما، قدوس ایران، بلندی دماوند، اصالت نوروز، قدرت آرش، شرافت کاوه، غیرت بابک، نجابت مازیار، زیبایی شیرین، عشق فرهاد، شکوه تخت جمشید، عمر پرسپولیس، منش کوروش، پندار نیک، کردار نیک، گفتار نیک، را از اهورای پاک برایتان آرزومندم.


ممنون عزیزم و همینطور برای شما.