ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

سوغات ایمان

1391/12/24 13:49
نویسنده : مامان
301 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب رفتیم خونه دایی محمد,آخه تازه از سفر برگشتن ما هم رفته بودیم دیدنشون.از اونجایی هم که از علاقه وافر شما به حیوونای وحشی و خشن اطلاع دارن برای شما هم سوغاتی یه دایناسور خوشکل آورده بودن.[دست دایی جون شما و داداش جون خودم و زندایی جون و نازی جون دختر دایی که شما همه شونو خیلی دوست داری درد نکنه] 

راضی به زحمت نبودیمنیشخند

ایمان ونازی جون

اینم دایناسور ایمانلبخند

ایمان کجایی؟میخوام بخورمت.

البته میدونم که این بینوا مهمون دو روزته بعدش میره پیش اون اسباب بازیهای دیگه گوشه کمدافسوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کوثری
24 اسفند 91 16:43
عزیزم اگر قطعی میخواین شنبه براتون ارسال میکنم پیشتاز احتمالا دو روزه براتون میاد
3 تا چاپ میخواین به اضافه هزینه پست و ارسالش میشه 10000 تومان اگر میخواین هزینه رو واریز کنید
آدرس پستی تون رو هم برام ارسال کنید در ضمن حتما کد پستی داشته باشه یه چیز دیگه اینک تقویم ها تون رو برام ایمیل کنید که شاید من نداشته باشمش همون هایی که براتون ایمیل کردم رو دوباره ایمیل کنید برام


باشه ممنونم گلم.

شبنم
24 اسفند 91 20:59
سلام عزیز دلم..خیلی خوش اومدید به وبلاگم..هزار ماشالله چه گل پسر ناز و دوست داشتی ای هم دارید.
خوشحالم که از این به بعد توی دنیای مجازی یه دوست جدید دارم..رمزم رو هم خصوصی واستون می ذارم که اگر دوست داشته باشید ادامه ی مطلب هام رو هم ببینید، بتونید.



عزیزم من هم از آشنایی با شما خوشحالم.لطف میکنی گلم.
شبنم
25 اسفند 91 0:13
مرسی از محبت تون مامان ایمان جان. عزیزم من رمز رو خصوصی براتون گذاشتم..و بازم می ذارمش..لطفا خصوصی هاتون رو چک کنید.
مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
25 اسفند 91 2:20
ایمان جون مبارکت باشه عزیزم. شیطون بلا با نازی خانم هم که بد نمی گذرونی



میبینی خواهر!!!!!!!!
مامان مرضیه
25 اسفند 91 4:38
دست دایی و زن دایی جون ایمان کوچولو درد نکنه چه دایناسور قشنگی
مامان ترنم
26 اسفند 91 8:12
پس اينجوري هم كه مي‌گن نسل دايناسورها منقرض نشده !!!!!!!!!!! چقدر هم كه گل پسر خوش به حالشه