ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

نوروز94

1394/1/27 11:32
نویسنده : مامان
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممم دوستای گلم

سلاممممممممممممم پسرای عزیزدردونه ی من

امسال نوروزمون با وجود پسر کوچولو قشنگتر شده بود , امسال بر خلاف سالهای گذشته که برای سال تحویل مشهد میموندیم , رفتیم شهرستان خونه ی مامان خودم , واقعا دیگه دلم تنگ شده بود که اول عید رو پیش خونواده خودم باشم , هوا هم که به شدت عالی و بینظیر بود بر خلاف پارسال که اینقدر اول سال سرد بود که اصلا نمیشد جایی بره آدمسکوتایمان هم اینقدر کیف کرد با بچه ها , سالای قبل تو مشهد هیچ بچه ای نبود که باهاش بازی کنه , برای همین حوصله ش خیلی سر میرفت ولی امسال دیگه حسابی دلی از عزا درآوردخندونک

روز اول عید که رفته بودیم باغمون , موقع گریه کردن کیان یک لحظه چشمم خورد به دهن کیان و دیدم که بـــــــــــــــــــــــــــــله !! ناز پسرم یه دندون کوچولو از پایین درآورده بوسکلی ذوق مرگ شدم , آخه از چهار پنج ماهگیش منتظر دندون موش موشیش بودم .خلاصه که اینو به فال نیک گرفتم آرام و گفتم حالا که اولین دندونش تو اولین روز سال دراومده حتما دندونای بعدیشم پشت بندش درمیاد و حدسمم درست بود !!!

دیروز داشتم با کیان بازی میکردم و میخندوندمش که دیدم ای جاااااااااااااااااااااااانم دو تا دندون دیگه از بالا دراومده , کلی خوشحال شدم . این نانازای من آرزوی دو تا دندون از پایینو به دل من گذاشتنغمگینایمان هم اول یه دندون از پایین درآورد و دو تا بالا , کیانم همینجور غمناک

کیان من تو اوج روزای شیرینیشه و من و ایمان و باباشو عاشق خودش کرده , باباش که از سر کار میاد اول حتما باید بغلش کنه وگرنه جیغ میکشه و گریه میکنه اساسیگریه

دست زدن رو یاد گرفته و هر وقت بگیم : کیان دست  , سریع دست میزنه برامونتشویق

مثل خودم عاشق شبکه ی آی فیلمه , مخصوصا پیام بازرگانیاش و از اون مخصوص تر تبلیغ لوسی  , وقتی لوسی شروع میشه اگه دراز کشیده باشه پا میشه میشینه  و دست میزنه , اگه هم نشسته باشه سریع میره جلو میز تی وی و با دقت نگاه میکنهراضیو از خودش خوشحالی در میکنهچشمک

با پشتی و مبل و دیوار و خلاصه هر چیزی که بتونه دستشو بهش بگیره , بلند میشه و دو سه قدمی راه میرهمحبت

زندگیمون با وجود پربرکت و ارزشمندش یه رنگ و بوی دیگه گرفته بوس

خداجوووووووووووونم برای هزارمین بار شکر

شکر به خاطر پسرای نازنینم

شکر به خاطر همسر مهربانم

شکر به خاطر سلامتیمون

شکر به خاطر زندگی آروممون

شکر به خاطر همه ی چیزایی که دارم و ندارم و خواهم داشت و نخواهم داشت

شکر به خاطر همه چیز

پسندها (2)

نظرات (3)

ĸoѕαr
27 فروردین 94 13:11
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان
پاسخ
سلام ممنون عزیزم , حتما میام
الهام
27 فروردین 94 14:33
سلام عزیزم سال نو با تاخیر مبارک ماشاله به کیان جون که خیلی شیرین شده خداروشکر که تعطیلات خوبی رو گذروندید. بچه ها رو از طرف من ببوسید سال خوبی رو براتون ارزو میکنم
مامان
پاسخ
سلام الهام جون , سال نو شما هم مبارک باشه ممنون عزیزم , ما هم آرزوی سالی پر از موفقیت براتون داریم
فهیمه
28 فروردین 94 23:28
سلام خانمی می بینم که با کیان جون حسابی سرگرم شدید و دیگه کمتر عکس و مطلب میزارید. خدا حفظشون کنه براتون ایشالا بچه سوم آرزوتون رو برآورده می کنه و دو تا دندون از پایین درمیاره سالم و شاداب باشید.
مامان
پاسخ
آره واقعا , البته پسر آرومیه ولی وقتی میام پای کامپیوتر , میاد رو پام میشینه و به صفحه کلید میزنه و نمیذاره کاری بکنم ممنون , همینطور گل پسر شما رو امیدوارم!!!!!! شما هم همینطور