ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

مشق نوشتن با اعمال شاقه!!!!!!!

1394/1/29 12:15
نویسنده : مامان
800 بازدید
اشتراک گذاری

به مقصود خودش رسید و ایمان رو از میدون بیرون کردخندونک

 تو باشی

 

 

 من

 

 قدم به قدم فدایت می شوم

 

 تو باشی

 

 از لحظه های دلتنگی جلو می زنم

 

 به تمام درهای بسته دهن کجی می کنم

 

 به بن بست ها

 

 به خیابان هایی همه با یک نام ...

 

 دوست دارم تو باشی و من

 

 نشانی ها را گم کنم

 

 راه خانه را هم ندانم

 

 تا همه بفهمند

 

 برای من کم حواس

 

 خانه آن جاست که تو باشی و من

 

 قدم به قدم فدایت شوم ...

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان فهیمه
30 فروردین 94 20:57
آفرین به آقا کیان با اون پشتکارت تونستی داداشی رو از میدون بیرون کنی جیگر این گل پسر شیطون آفرین به آقا ایمان گل که با داداشی مدارا میکنه
مامان
پاسخ
سما مامان فرشته ها
31 خرداد 94 14:48
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
مامان
پاسخ
چشم عزیزم , حتما