ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

شیطنتهای پسر کوچولوی عزیزم ....

1393/12/21 12:46
نویسنده : مامان
877 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان , خوبین ؟ خوشین ؟ سلامتین ؟ خسته نباشین از خونه تکونی خسته

به خاطر کمبود وقت اومدم فقط عکسای کیانو بذارم  و برم , پس بی مقدمه میرم سراغ عکسای عسلکممممممممممممبوسبوس

فدای اون زبون کوشولوت برم من نفسسسسس

ایمان زامبیچشمک

نوش جانت پسرکمخوشمزه

در حال غذا خوردن برنامه ی مورد علاقش رو هم میبینهبغل

خودش میریزه , خودشم جمع میکنهراضی

فدای دوتاتونبوس

کیان با من تو آشپزخونهزیبا

قربون نگاه مهربونت برم من ن ن

خودشو به هر چیزی میگیره و پا میشهمحبت

آخه جا قحطیه فضولچه ی ماماندلخور

نه

می خواهم با تو باشم , با تو که در تمام لحظاتم وجود داری....

خنده هایم برای توست , با تو بودن مرا شاد می کند....

و بی تو بودن مرا گریان ....

تو با منی چون در قلب منی ...

قلبم را با دنیا عوض نمیکنم ...

چون تو در آنی و من تنها تو را دوست میدارم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تبادل لینک نی نی وبلاگی ها
21 اسفند 93 16:04
خبر خوب برای مامان ها. اگه میخوای مامان زیادی بیاد وبلاگتون و بازدیدتون بیشتر بشه وبلاگتون توی سیستم تبادل لینک ما ثبت کنید. باعث افتخار ماست وبلاگتون توی سایتمون ثبت کنید. اینم ادرس http://undone.rozblog.com تا الان 153 مامان وبلاگش ثبت کرده. مامان مهربون منتظرتما
omid
24 اسفند 93 9:23
فروش اینترنتی 10 مجموعه آموزشی تفریحی کودکان در یک بسته با 80 درصد تخفیف، 11 هزارتومان ، میتوانید هر تعداد از این مجموعه سفارش دهید، و یک هزینه ارسال (5500 تومان) بپردازید، تحویل طی 5 روز، ابتدا سفارشتان را در منزلتان یا محل کار از مامور پُست تحویل بگیریید و سپس وجه را به ایشان بپردازید
الهام مامان علیرضا
24 اسفند 93 17:32
سلام عزیزم بچه ها خوبند؟ ماشاله گل پسرمون بزرگ شده خیلی وقته ازش عکس نذاشته بودید و ما خیلی دلمون تنگ شده بود اصلا فکر نمیکردم بتونه بشینه و از دیدنِ عکس های غذا خوردنش لذت بردم و خنده هاش و شیطنت هاش میگن بچۀ مردم زود بزرگ میشه همینه مشخصه ایمان جون هم خیلی داداشی رو دوست داره ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشند و روزهای بسیار خوبی رو در کنار هم داشته باشید بچه ها رو از طرف من ببوسید سال نو هم مبارک دوستم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , ممنون از لطفت دوست خوبم حق با شماست , فرصتش پیش نمیاد زمان زود میگذره , خودمم باورم نمیشه به این زودی هشت ماه گذشت آره , ایمان خیلی واقعا داداششو دوست داره ممنون عزیزم , ایشالا سال خوبی داشته باشین
مامان فهیمه
14 فروردین 94 18:03
گشت گرداگرد مهر تابناک ، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان ، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین . . . عید نوروز بر شما مبارک
مامان
پاسخ
عید شما هم مبارک فهیمه جون,سال خوبی داشته باشید