ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

پسرکم پنج ماهگیت مبارککککککککککک

1393/10/27 15:29
نویسنده : مامان
711 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیز دردونه ی من , پنج شنبه پنج ماهه شد و به سلامتی قدمای کوچیکشو گذاشت تو ششمین ماه زندگیش

به همین سادگی و به همین خوشمزگیخوشمزهچشمک پنج ماه از حضور فرشته ی کوچولومون تو خونه ی ما گذشت , اینقدر روزا با شتاب میرن و میان که تا به خودم میجنبم میبینم یک ماه به سن پسرکم اضافه شد

کیان نازنین من , تو این یکماه خیلی پیشرفت داشت , اولیش اینکه تقریبا از اوایل پنج ماهگیش غلت زدن رو به صورت حرفه ای خندونکیاد گرفته و از این ور خونه به اونور برا خودش غلت میزنه و با هر چی دم دستش بیاد من جمله : شارژر و اتو و سفره و...بازی میکنه , این بلا فکر کنم از اون شیطونا بشه , وقتی که داره با یه چیز ممنوعه بازی میکنه , اینقدر بی سروصدا کارشو انجام میده مثلا چند روز پیش من تو اتاق بودم و کیان تنها تو هال داشت برا خودش غلت میزد و حرف میزد , یهو دیدم سروصداش قطع شده اومدم تو هال دیدم فضولچه ی من داره با شارژر بازی میکنه , اونم شارژر تو برقنهمنم از برق کشیدمش , فکر کنم یه نیم ساعتی مشغول بود و بازی میکرد و به من کاری نداشتزبانکده محصل

دیگه اینکه به فرهنگ لغاتش چند تا حرف دیگه اضافه شده : ب ب , د د , نه نه , مم مم اینا رو راحت میگه , وقتی هم که عصبانیه که میفته رو دور تند و به همین ترتیبی که نوشتم میگه

فکر کنم تا یکی دو هفته ی دیگه یا حداکثر یک ماه دیگه چهار دست و پا راه بره , چون الآن قشنگ پاهاشو خو میکنه و شکمشو بالا میده و حالت چها دست و پا رفتنو به خودش میگیره

حموم کردنو خیلی دوست داره و هر وقت میبرمش حموم تو آبا دست و پاشو تکون میده , از صدای شلپ شولوپ آب خیلی خوشش میاد

یه کوچولو میتونه بشینه و خودشو نگه داره زیبا

تقریبا دو هفته ی پیش اولین عروسی عمرشو رفت , اینقدر با تعجب به همه نگاه میکرد , وقتی هم که رقص نورو دید اینقدر هیجانی شده بود و جیغ میکشید

از توپ و بادکنک خیلی خوشش میاد و هر جای خونه باشه خودشو به سمت اونا میکشونه

غذاخوردنو خییییییییییییییییلی دوست داره , یعنی آدم تا یه لقمه غذا میخوره اینقدر نگاه میکنه و حرکت قاشقو دنبال میکنه که همون غذا کوفت آدم میشه , از گلوی آدم نمیره پایین , موقع چای خوردن که دیگه نگو , همچین زل میزنه و لب و دهنشو یه جوری میکنه که من اصلا نمیتونم چای بخورم , مجبورم شریکش کنم

خلاصه وروجکی شده برای خودش که بیا و ببین , جونم براش دررررررررررررررر میره , فداااااااااااااااااااااااش

بازی با شارژرترسو

شلک های محدثه

شلک های محدثه

شلک های محدثه

کیان آماده برای رفتن به عروسی

حین ارتکاب جرم , بازی با اتونه

شلک های محدثه

هیچی از دست کیان در نمیرهزبان

شلک های محدثه

پسرکم با داداشش شکلات صبحانه خوردهخندونک

شلک های محدثه

عزیزمی جوجه کوچولوبوسبوس

جگرگوشه هایمممممممم

یارب این نوگل خندان که سپردی به منش

میسپارم به تو از شر حسود چمنش

دور باد آفت دور فلک از جان و تنش

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان خانمی
29 دی 93 15:35
سلام عزیزم انشالله خدا دوتا گل پسراتو برات حفظ کنه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , همینطور گل پسر دوست داشتنی شمارو
فاطی خاله بردیا
1 بهمن 93 14:33
سلام. وای خدا هزار ماشالا کیان خیلی نازشده ماشالا ماشالا . عکس دوتاییشون معرکه بود . خدا حفظشون کنه. بوس واسه جفتشون
مامان
پاسخ
سلام فاطمه جان , ممنون که به ما سر زدی , نظر لطفته عزییییییییییییییییییزمممممممممممممم
فاطی خاله بردیا
1 بهمن 93 14:35
کیان جون خاله خیلی نازی گوگولی شدی هزار ماشالا میبووووووووووووووووووووووووووووووسمت خاله جون
مامان
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووووونی
مامان بردیا اریایی
7 بهمن 93 3:39
ایشاله همیشه شاد باشی عزیزم ماشالله اقایی شدی واسه خودت این بچه ها کلأ با و.سایل خطرناک بیشتر کار دارن نمیدونم چراااااااااااااااااااا شیطونن دیگه ببوسش از طرف من و بردیا
مامان
پاسخ
ممنون دوست عزیزم پسرن دیگه , عشق خطر فدااااااااااااات
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
8 بهمن 93 9:16
ماشاءلله به جونشون خدا حفظشون کنه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
آیسان ، ترانه
22 بهمن 93 10:57
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ...
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , به وبلاگ پسرای نازنین من خوش اومدی با کمال میل
آرتین کوچولو
26 بهمن 93 15:05
اي جانم چه پسرايي خدانگه دارشون باشه.ببوسشون
مامان
پاسخ
ممنون پگاه جون
˙·٠•●♥مامان و بابای علی♥●•٠·˙
1 اسفند 93 18:32
سلام مامانی ایمان جونی و کیان جونی لینک شدین دوست خوبم امیدوارم از تجربیات هم استفاده کنیم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم باعث افتخاره منم امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم.