ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

☹☹☹واکسن دو ماهگی☹☹☹

1393/8/1 17:31
نویسنده : مامان
694 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک نازنین من , کیان نفسم

دیروز بالاخره بعد از چند روز تاخیر بردیمت واسه واکسن  الهی بمیرم برات مادررررررررررررررررگریهاز دیروز همینطور آش و لاش افتادی و همش نق نق میکنی , اگه ناخوداگاه دستم به جای واکسنت بخوره جیــــــــــــــــــــــــــــغ میکشی , همش هم داغی , هی مجبورم استامینوفن تلخ و بدمزه بهت بدم غمگیناینقدرم بدت میاد , از قیافه خوشکلت معلومه نازنینمغمناک

 من که طبق معمول واینستادم واکسن خوردنت رو ببینم و بازم بابایی شما رو برد البته اینبار بابایی تنها نبود و ایمان جونمم بود , بابایی و ایمان میگن که شما یه ذرررررررررررررررره گریه کردی , البته منم همچین توقعی ازت داشتم , چون خیلی صبور و آرومی ولی تلافی صبرتو از دیروز درآوردی , دیشب که با هزار بدبختی خوابیدی , امروزم که از صبح تو بغلمی و دارم راه میبرمت , دستم دیگه داشت کنده میشد .

عشق مامان فدای سرت , تمام خستگیهای من فدای یه تار موت , فقط خوب شو نفسم , فقط درد نکشی برام همین کافیه .

دلم برای دست و پا زدنت تنگ شده , دلم برای اون خنده های قشنگت تنگ شده , دلم برای اون حرف زدن مخصوص خودت تنگ شده , تو رو خدا زود خوب شو جان مادرخطا

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان زکریا
1 آبان 93 21:05
سلام مامان باحوصله و مهربون پله پله های رشدش مبارکش باشه این شاه پسر نازنین البته ماشالله به هر دو شاهزاده ی زندگیتون ان شالله کیان جان هم به زودی مثل ایمان جان مردی میشه واسه خودش
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , ایشالا
مانی مامانو
4 آبان 93 18:16
آخی
مامان
پاسخ
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 22:34
سلام خوبین ؟ مامان ایمان و کیان جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم..... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
مامان
پاسخ
چشم عزیزم