ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

شکار لحظه ها !!!!!!!!!!!

1393/8/5 12:51
نویسنده : مامان
493 بازدید
اشتراک گذاری

کیان در شرف عطسهچشمک

بوسبوسعافیت باشه عسلکمممممممممممممممبوسبوس

اینم یه عکس باحال از پسرکمممممممممممممممم

قربون اون انگشتای کوچولوت برم من نفسسسسسسسسسسسسسسس

 

 

نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم , یا نفسم را به اندازه ی تو؟؟؟

نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا چون نفس میکشم تو را دوست دارم؟؟؟

نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیم ؟؟؟

تنها میدانم بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسیار میخواهم تو رامحبت

پسندها (3)

نظرات (3)

لیلا
5 آبان 93 17:17
سلام گلم ماشالا چه پسرای نازییییی خداحفظشون کنه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , ممنون از حضورت
مامان زکریا
11 آبان 93 8:44
سلام فوق العاده ست مثل همیشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , مرسی از لطفت
عمه عاطفه جوووووووون
11 آبان 93 10:12
ای جااااااااااان! ماشالله روز به روز ناز تر میشه!!!!!!!!!!
مامان
پاسخ
ممنون عزییییییییییییییییییییزم , پسرم به مامانش رفته دیگهههههههههههه