ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

بخواب کودکم......

1393/7/22 17:14
نویسنده : مامان
712 بازدید
اشتراک گذاری

خواب را به چشم هایت دعوت میکنم

بخواب کودک ِ دلنشین ِ دلبند ِ من

سار ها چه کوک میخوانند ! برای بهانه های خواب ِ تو

چشم هایت چه دلبرانه است !

دستهایت بوی عشق میدهد.

چشم هایت تمام ِ فصل های عاشقیست...

 تو عشقی ؟

یا عشق تو ؟

چه عاشقانه میشود  نگاه هایمان

وقتی به هم میرسند ...

بخواب کودک ِ دلنشین ِ دلبند ِ من

پسندها (2)

نظرات (5)

الهام مامان علیرضا
22 مهر 93 17:50
وااااااااااااااای چقدر ناز خوابیده
مامان
پاسخ
مامان نازنین جون
22 مهر 93 20:02
آخه کیان جون تو چقدر خواب آلوییفدای تو که نانازززززززی
مامان
پاسخ
زندایی جون , نبودی که ببینی!!!دیشب و پریشب حسابی تلافی کردم , الآن حال و روز مامانم اینه
مامان فهیمه
22 مهر 93 20:51
عزیزمییییییییی
مامان
پاسخ
عمه عاطفه جوووووووون
22 مهر 93 21:33
قربونش بره عمه، چقد آروم خوابیده...
مامان
پاسخ
مامان ارمیا و ایلمان
27 مهر 93 11:58
ای جانم. ماشالله به گل پسرهای شیرین و ناز. خدا نگهدارتون باشه.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم