ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

عشقولانه ی پسرای مهربون من...........

1393/7/20 10:30
نویسنده : مامان
740 بازدید
اشتراک گذاری

تو را دارم ای گل , جهان با من است

تو تا با منی , جان جان با من است

چو می تابد از دور پیشانی ات

کران تا کران , آسمان با من است.

totalgifs.com amor gif gif coracao7.gif

بوسبوسفدااااااااااااااااااااای هر دو تاتونبوسبوس

پسندها (3)

نظرات (4)

فاطمه
20 مهر 93 14:02
اگه تو نی نی سایت عضوی بیا به ما رای بده اگرم عضو نیستی لطفا عضو شو http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2014100216003038420 http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2014100520123688163 http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2014100520534848757
مامان فهیمه
20 مهر 93 19:40
بوس برا گل پسرا
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان عالمه
21 مهر 93 11:04
سلام دوست عزیز______$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____هستم__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ ..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°_____ _$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$ _____________€._______________$$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ ____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
مامان
پاسخ
اومدم
مامان نازنین جون
22 مهر 93 20:03
فدای ایمان جونی که اینهمه مهربونه
مامان
پاسخ
ممنون زندایی جون