ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

برای جگرگوشه هایم

1393/4/13 17:02
نویسنده : مامان
364 بازدید
اشتراک گذاری
این دوست داشتن است
این همان حس قشنگی ست که دلم میخواهد
او درون دل من جای باز کرده است
کودکی بازیگوش
نازنینی با هوش
چشمهایی مشکی
پوستی مهتابی
گیسوانی چو شب بی مهتاب
آری آری آری

دوستش میدارم
دوستش میدارم

من که خود میدانم
او یقین سهم من است
از بهشت خاکی

 
پسندها (6)

نظرات (10)

الهام
13 تیر 93 19:32
دیگه فکر می کنم نزدیکای زایمان هستید مراقب خودتون و کوچولوهاتون باشید
مامان
پاسخ
کمتر از دو ماه مونده , دیگه شیرو به دمش رسوندیم ممنون عزیزم
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 9:39
چه زیباااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 9:39
لایک دارررررررررررری
مامان
پاسخ
مامان خانمی
16 تیر 93 15:33
خیلی زیبا بود خدایا به همه زنها نعمت مادر شدن رو ارزانی بدار.
مامان
پاسخ
آمین
زهرا و زکریا
19 تیر 93 19:57
برای خوشبخت بودن ، مادر بودن کافیست ! باقی ش با خدا...
مامان
پاسخ
مامان عرفان
21 تیر 93 12:05
مامان
پاسخ
مامان عرفان
29 تیر 93 13:41
چه خبر خانومي حالتون چطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , خداروشکر داربم روزای آخرو میگذرونیم
زهرا و زکریا
31 تیر 93 23:01
سلام امیدوارم توی این روزهای عزیز از ماه مبارک رمضان شاد ترین اوقات رو در کنار خانواده ی مهربونتون داشته باشین و اون مسافر کوچولوی بهشتی تون هم به سلامتی به دنیا بیاد.
مامان
پاسخ
ممنون گلم , شما هم همینطور ایشالا
طرلان
1 مرداد 93 13:34
صدای پای قدمهاش انگار داره نزدیک میشه ..مراقب خودت باش و لطفا منم دعا کن تا خدا یه دونه از فرشته های خوشگلشو نصیب منم بکنه
مامان
پاسخ
آره دیگه کم کم دارم خودمو آماده میکنم برای دیدن روی ماه پسر نازنینم ایشالا سال دیگه همین موقع کوچولوت بغلت باشه طرلان جونی
زهرا و زکریا
6 مرداد 93 19:49
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , عیدتون مبارک