ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

از دست تو وروجک!!!!!!!

1393/3/22 21:40
نویسنده : مامان
594 بازدید
اشتراک گذاری

فسقلی تو راهی من

امروز منو نصف عمر کردی !! امروز از صبح که بیدار شدم احساس کردم حرکتات کم شده , من که اصلا اصلا علاقه ای به شیرینی جات ندارم ولی به خاطر وجود نازنینت چای شیرین درست کردم با خرما خوردم گفتم شاید یه حرکتی بکنی متنظرولی فایده ای نداشت , تا بعدازظهر صبر کردم حرکت داشتی ولی خیلی آروم و آهسته از بدشانسی دکترمونم امروز نبود , این قانون طبیعته که دقیقا زمانی که به یه چیزی احتیاج داری اون چیز در دسترست نیست غمگینخلاصه عصری رفتم درمانگاه نزدیک خونه تا ببینم چته

اونجا صدای قلبتو گذاشت و گفت خوبه ولی برای اطمینان خاطر سونوگرافی نوشت , با بابایی و ایمان جونم رفتیم سونوگرافی و ایمان اونجا برای اولین بار تو رو دید بغلدکتره خیلی مهربون بود و همه ی قسمتای بدن کوچولوت رو یکی یکی هم به من و هم به ایمان نشون داد , قیافه ی ایمان خیلی بانمک شده بود , یه جوری با تعجب بهت نگاه میکرد , از همه جالبتر براش قلب کوچولوت بود که داشت برای خودش تالاپ تولوپ میکرد , و همینطور بهمون گفت : که بچه چرخیده و عرضی شده , یعنی از حالت ایستاده خارج شده و به حالت خوابیده دراومدهبوس وضعیتت خوب بود و گفت : فعلا مشکلی نیست , همه چی نرماله , حرکت هم داشتی ولی خفیف بود و من متوجهش نمیشدم ولی تو مانیتور قشنگ مشخص بود , یکسره دست و پای کوچولوت تکون میخورد.خدا کنه این دو ماه هم زودتر بگذره و من از دست این استرسها راحت بشمدلخور

توی فسقلی فقط میخواستی منو نگران کنی !! دقیقا از وقتی از سونوگرافی اومدم حرکتات شروع شده , خب آخه وروجک اگه از صبح همینطور حرکت میکردی چی میشد ؟؟؟!!!سوال

http://zibasaz.niniweblog.com/

پسندها (5)

نظرات (17)

بابای ملیسا
23 خرداد 93 11:52
با سلام . ضمن عرض تبریک بمناسبت کیلاد یگانه منجی عالم بشریت ، وبلاگ ملیسا دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به کلبه مجازی دخترم تشریف بیارید و با نوشتن یک یادگاری ، دنیای ملیسا رو قشنگ تر از قبل کنید.
مامان ترنم
23 خرداد 93 11:53
ان شاا... به سلامتي اين وروجك به دنيا بياد و شما هم خيالتون راحت بشه.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , قربونت
الهام مامان علیرضا
23 خرداد 93 23:14
حق داری مامانی بارداری خیلی پر استرسه ایشالا به زودی نی نی ناز بیاد تو بغلتون و از استرس رها بشید
مامان
پاسخ
ممنون ازت عزیزم
مامان عرفان
24 خرداد 93 11:07
سلام خانومي البته سلامي دوباره بعد از مدتها غيبتم . ببخش بابت غيبتم كه نتونستم بهتون سر بزنم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , چه عجب !!! من چند دفعه اومدم وبلاگتون دیدم خبری ازتون نیست , موفق باشین
مامان بردیا
25 خرداد 93 10:25
سلام خواهر جان.خدای نکرده با این استرسهاس الکی کار دستمون میدیا آخه تو که بارداری دومته.از ایمان تجربه داری که تمام نگرانیهات بیمورد بوده.نی نی جونو بسپر به خدا و آروم باش.ایشالا به سلامتی بدنیا میاد.مواظب خودت باش
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , آخه تو چطور منو نشناختی؟؟؟!!! من اگه صد تا بچه هم داشته باشم بازم این نگرانیا دست از سرم برنمیداره البته از زمان ایمان که الآن خیلی بهترم , خودت که در جریانی !!! ممنون , ایشالا , برامون دعا کن
مامان خانمی
26 خرداد 93 18:10
سلام گلم انگار همه وروجکا باید واسه یکبار هم که شده از این استرسها به مامانشون وارد کنن
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , آره واقعا از دست این فسقلیا!!!!
فهیمه
28 خرداد 93 20:38
ایشالا هر چه زودتر این دو ماه هم سپری بشه و نی نی نازتون رو بغل کنید و از بودن در کنارش لذت ببرید.
مامان
پاسخ
ممنون عزیــــــــــــــــــــــزم
آیسان مامانی ماهان جون
31 خرداد 93 10:33
سلاااااااااااااااااام مامانی خانوم و ایمان جون و فسقلی مامان اذیت کن
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , چه عجب از اینورا , راه گم کردی آیسان جون
آیسان مامانی ماهان جون
31 خرداد 93 10:33
عزیزم ایشالله این دو ماهم به خیری و خوشی میگذره
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
آیسان مامانی ماهان جون
31 خرداد 93 10:34
آخی ایمان جونی نی نی کوچولو رو دیدی؟؟خوشگل بود خاله؟؟البته که به پای تو نمیرسه خخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
آیسان مامانی ماهان جون
31 خرداد 93 10:34
ای نی نی شیطون بلا فقط میخواسی دل مامان بلرزه و حسابی خرج رو دستش گذاشتییه چند تا از این ملغها قبل سونو میزدی خب
مامان
پاسخ
مامان عالمه
1 تیر 93 21:23
ای جانم از دست این وروجک بوووووس بوووووووس.آپم
مامان
پاسخ
آیسان مامانی ماهان جون
8 تیر 93 10:46
سلاااام عزیزم اومدم مخصوص حال فسقلی مامان اذیت کنو بپرسسم..خوبه ایشالله؟؟
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , خداروشکر خوبه
آیسان مامانی ماهان جون
8 تیر 93 10:47
ایمان جونمم میبوسم..ایشالله ماه رمضان پر از خیری و برکت براتون باشه و برا ما هم دعا کنین
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , همینطور برای شما
مامان عرفان
18 تیر 93 23:10
آخیییی . چه نی نی شیطونی که مامانی رو نگران کرده .
مامان
پاسخ
یه مادر
23 تیر 93 12:04
سلام ان شالله که زمان باقیمونده رو هم به سلامتی پشت سر بگذارید
مامان
پاسخ
ممنون
مامان زکریا
24 تیر 93 13:15
دوباره تجربه کردن حس زیبای مادری مبارکت باشه عزیزم تنت دور از بلا و دلت شاد ...
مامان
پاسخ
ممنون عزیززززززززززززززززززم