ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

مامان دانش آموز!!!!

1392/9/13 8:01
نویسنده : مامان
551 بازدید
اشتراک گذاری

عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم

دیروز با هم معلم بازی کردیم,من شدم دانش آموز تنبل و هیچی یاد ندار!!شما هم شدی آقای معلم خیــــــــــــــــــلی مهربون

دیکته ی من که افتضاح شد,همش غلط بود و من هم در حال عذرخواهی بودم و به معلمم قول میدادم که این دفعه ی آخر باشه و دفعه ی دیگه حسابی میخونم....

آقای معلمم که الهی قربونش برم همه ی اشتباهاتم رو ندیده گرفت و خودش اصلاحشون کرد و بهم بیست دادlove smileys

بعضی کلمه ها که خوندنشون برات سخت بود رو میگفتم:ایمان بده من برات بخونم,خیلی جدی میگفتی:ایمان کیه؟؟!!من آقای معلمم دیگه ایمان نیستمبغلفدات شم معلم کوچولوی خودمممممم,بعد با دستت روی کلمه های دیگه رو میگرفتی و فقط همون یک کلمه رو بهم نشون میدادی...

چهار بار من بیچاره مجبور شدم املای غلط بنویسم و از خودم و شما خجالت بکشمتازه به من یکی که قانع نبودی بابایی بنده خدا هم مجبور شد برگرده به دوران دبستان

خیلی خوب بود,مخصوصا برای خوندنت ,از این به بعد برنامه ی هر روزمون اینه:4یا 5 تا دیکته از من تعجبیه دونه ناقابل از جنابعالی!!!آخه این انصافه واقعا!!!؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نازنین جون
13 آذر 92 11:33
ماشاا... به ایماان جووووووووووووووووووووونمشایدهم واقعا بلد نبودی بنویسی
مامان
پاسخ
وحیده مامان پارسا
13 آذر 92 13:23
اتفاقا این روش خوبیه برای تمرین املای بچه ها
مامان
پاسخ
آره واقعا خوب جواب داد
مامان بردیا
13 آذر 92 19:18
معلم که ایمان باشه چه کیفی داره دانش آموز بودن
مامان
پاسخ
مامان ترنم
21 آذر 92 8:42
منم از اين املاها زياد نوشتم . نمي‌دونم چرا همش نمره‌ام منفي ميشه؟؟؟؟
مامان
پاسخ
احتمالا مامانای زرنگی نیستیم
الهام مامان علیرضا
21 آذر 92 14:25
چه روش خوبی
مامان
پاسخ