ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

تصاویر متحرک و جالب.....

1392/9/13 13:54
نویسنده : مامان
274 بازدید
اشتراک گذاری

این تصاویر رو امروز تو ایمیلم دیدم,دیدم خالی از لطف نیست بذارمشون تو وبلاگ تا بقیه دوستامونم ببینن.....

کمک بی رحمانه برای عبور از خیابان


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

حرکتی باورنکردنی از سر کار گذاشتن پلیس

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نهنگ ها از بچگی حامی همدیگر هستند

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

این تصویر مربوط به حالا نیست. مربوط به اون وختاست که حتی گربه ها هم علاف کوچه و خیابون نبودند!!!نیشخند

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

حتی خرگوشها هم از موانع سر راهشون نمی ترسند!!!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

آخیییییییییییییییییی , الهییییییییییی , عسیـــــــــــــسمممممماچ

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

یک گیاه مرجانی ترسو در اعماق دریا

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 چطور بود؟؟؟!!!



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان عرفان
13 آذر 92 13:53
عالي بودن ممنون
مامان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم,قابلی نداشت
مامان بردیا
13 آذر 92 19:19
جالب بود عزیزم
مامان
پاسخ
مامان بردیا
13 آذر 92 19:19
میگم.........احساس میکنم این روزا بیکاری
مامان
پاسخ
دیگه چیکار کنم,تقاضا برای بروز شدن وبلاگ زیاده
مامان بردیا
13 آذر 92 19:23
جاااانم اون بچه چقد گناه داره
مامان
پاسخ
آره واقعاااا
ستارگان آسمان من
17 آذر 92 2:52
خیلی قشنگ بود
مامان
پاسخ
مامان پارسا
18 آذر 92 10:43
عالي بود ممنون
مامان
پاسخ
مامان ترنم
21 آذر 92 8:41
خيييييليييييييييييي زيبا بود.
مامان
پاسخ
الهام مامان علیرضا
21 آذر 92 14:26
من که نتونستم کامل ببینم آخه سرعت پایین بود
مامان
پاسخ
فهیمه
24 آذر 92 22:15
مامان
پاسخ
ماجون
29 دی 92 17:33
واقعا جالب بودنhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif