ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

مشق و دیکته.........

1392/9/7 17:49
نویسنده : مامان
1,056 بازدید
اشتراک گذاری

عشق عزیز مننننننن

هر روز که از مدرسه میای کیف میفته یه طرف,کاپشن میفته یه طرف,لباسا میفته یه طرف دیگه و خلاصه خونه تبدیل میشه به بازار شاممممممممم (بازار شام به تمام معنی هاا,یعنی اگه کسی اون موقع بیاد دیگه آبرویی برام باقی نمیمونه...منم دقیقا اینجوریم)

خلاصه بعد از یه استراحت چند ساعتهشروع میکنی به مشق نوشتن و کاراتو انجام دادن که خداوکیلی کاراتم خوب انجامشون میدی و هر روز هم معلمت برات تو دفترت همراه با امضاء یه پیام هم مینویسه و من هم وقتی که میای سریع میرم سر دفتر مشق و دیکته ببینم چی برات نوشته.اگه پیام خوب باشه که من این شکلیمولی اگه جور دیگه ای باشه تبدیل میشم به این

من و بابایی بهت گفتیم هر ده تا هزار آفرین توی مشق و هر ده تا خیلی خوب تو دیکته یه جایزه به انتخاب خودت داره,ده تا هزارآفرین اولی رو که برای خودت سی دی میشا و کوشا خریدی , ببینیم ده تا هزار آفرین بعدی رو چی میخوای بخری....دیکته هم که هنوز به ده تا نرسیده.student smiley

روزای چهارشنبه که هم که میرسی خونه اینقدر خوشحالی که دو روز تعطیلی که نهایت ندارهno school tomorrow smiley

میخوام چند نمونه از مشقا و دیکته هاتو اینجا بذارم یادگاری بمونههههه.....

sfall6.gif

sfall6.gif

sfall6.gif

sfall6.gif

sfall6.gif

sfall6.gif

sfall6.gif

دیکته های عشــــــــــــــــــــــقم.....

sfall6.gif

sfall6.gif

sfall6.gif

اینم کتاب کارات که اگه لطف بفرمایین و اجازه بدین هر از گاهی لای این بخت برگشته هارو باز میکنیم...

animated gifs of good luck-  glitter

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محیا جون.(ارام جانم)
7 آذر 92 18:45
آفرین گل پسر.ان شاالله همیشه موفق باشی.درضمن خیلی خوش خط تشریف داریا
مامان
پاسخ
ممنون,نظر لطفتونه خاله جون
مامان مونس
8 آذر 92 0:42
مشق های گل پسرت عالیه مامانی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان بردیا
8 آذر 92 11:42
س س ستاره ایمانی نظیر نداره
مامان
پاسخ
مامان بردیا
8 آذر 92 11:43
فرشته ی بهشتی خیلــــــــــــــــــــــــــــی قشنگ نوشتی
مامان
پاسخ
مامان بردیا
8 آذر 92 11:44
دیگه ما هم توصیفی شدیم این شعرارو یاد گرفتیم
مامان
پاسخ
یعنی تا کی باید منتظر بیست و نوزده بمونیم!!!!
hesam &sahand
9 آذر 92 0:47
به به چه خوش خط نوشتی مشقاتو ایمان جونه ایشالله زودتر 10تا صدآفرین بگیری
مامان
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم ,ممنون که پیشمون اومدی
مامان عرفان
9 آذر 92 8:15
شما هم با افتخار لينك شديد .
مامان
پاسخ
مامان عرفان
9 آذر 92 8:16
آفرين آقا ايمان كه مشقها و املاهاش را اينقد با سليقه و عالي نوشته .
مامان
پاسخ
آیدا
9 آذر 92 18:10
واییییییییییییییییییییییییی عمه این همه کتاب کار من یکی که به ایمان حق میدم لای کتاب رو وا نکنه کنار هم بودن خانواده ای خییییییییییلی بهتره
مامان
پاسخ
همین دیگه,پس ایمان هم به خودت رفته
الهام مامان علیرضا
10 آذر 92 22:22
عزیزم م م م یاد دفتر مشق های خودمون افتادم آفرین به ایمان جونی با این همه صد آفرین
مامان
پاسخ
آره واقعا,یادش بخیــــــــــــــیر ممنون خاله جووووونم
پرهام ومامانش
11 آذر 92 12:05
همیشه موفق باشی گل پسر ولی معلمتون چه شعرایی بلدهاااااااا خوشمان امد
مامان
پاسخ
ممنون خاله جوووونی آره واقعا برای خودش شاعریه
مامان امیرناز
11 آذر 92 21:38
افرین عزیزم انگار شما کلاس اولیها همتون مثل همید کلا مامان و حرص می دید موفق باشی عزیزم
مامان
پاسخ
چه میشه کرد دیگه خاله جون,اقتضای سنمونه ممنــــــــــــــون