ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

من و ایمانم....✿ ♥‿♥)

1392/9/6 14:06
نویسنده : مامان
264 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکل عسل من(به قول ململ)

پاییز هم داره تموم میشه!!!باورت میشهびっくり のデコメ絵文字به همین زودی دو ماه و خورده ای از این فصل زیبا گذشت,دو ماهی که هر لحظه اش زیباترین و با استرس ترین روزای عمرم بود,زیبا به خاطر اینکه داری خوندن یاد میگیری و قدم به قدم با هم داریم به روزای باسوادیت نزدیک میشیمハートだよ。1つ のデコメ絵文字

و دلهره آور برای اینکه همش فکرم مشغولته که تو مدرسه چیکار میکنی,تو سرویس یه وقت اتفاقی نیفته , خیلی سعی کردم که تا اول مهر بتونم گواهینامم رو بگیرم و خودم ببرمت مدرسه ولی نشد ایشالا سال بعد....love smileys

میدونی , من همیشه فصل پاییز رو دوست دارم , چون هم هوا خیلی خوبه هم احساس میکنم همه چی تو پاییز عوض میشه,همه ی زندگیا نظم خاصی میگیره مثل ما که واقعا زندگیمون منظم شده البته به لطف حضور شما عشق مامانlove smileys

یه چیز دیگه اینکه احساس میکنم امسال نسبت به پارسال بدنت قویتر شده و خدارو صد هزار مرتبه شکر کمتر مریض میشی,البته تا الآن دو بار خروسک گرفتی ولی خیـــــــــــــــــــــــــــلی خفیف,یعنی اصلا نیازی به استراحت تو خونه و دکتر رفتن نبوده.....اینم از اثرات مدرسه رفتنه دیگه

تا الآن حروف آ , ب , ت , د , او , م , س ,  و í رو یاد گرفتی و هر وقت میریم بیرون رو در مغازه ها یا تو خونه زیزنویس تلویزیزیون , اینایی رو که بلدی میخونی و خودت هم چقدر خوشحالی کتاب داستاناتو میای میذاری جلوت و دور کلمه ها و صداهایی رو که میتونی بخونی خط میکشی, واااااااااای خدایا چقدر برام لذت بخشه,چقدر منتظر بودم و چقدر خوب که فعلا نصفه نیمه به آرزوم رسیدم... ازت ممنونم پسرکم

راستی هفته ی گذشته اومدم از معلمت راجع بهت پرسیدم,خیـــــــــــــــــــــــلی ازت راضی بود و گفت:ایمان جزء زرنگترین دانش آموزامه , اصلا نگرانش نباشین درسش عالیهههههههههه.........

وااااااااااااااااای اصلا تو آسمونا بودم,خیلی خوشحالم خییییییییییییییییلیییییییییییییی

خداجونم شکرت , ازت ممنونم 

از تو هم همینطور پسرم , اصلا طاقت اینکه.......ولش کن بهش حتی نمیخوام فکر کنم.

پاییز ثانیه به ثانیه در گذر است.....

اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام برگهای رقصان پاییزی برایت آرزوهای خوب دارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نازنین زهرا
6 آذر 92 16:01
ان شاا...موفق باشی ایمان جوووووووووووووووووووون
مامان
پاسخ
ممنون زندایی جون
ستارگان آسمان من
7 آذر 92 2:01
سلام عزیزم ....واقعا لذت بخشه با سواد شدنشون باریکلا به ایمان جون گل
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم,واقعااااااا
مامان بردیا
7 آذر 92 10:19
ماشالا ایمان جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون امیدوارم به همه ی آرزوهات برسی عزیز جان
مامان
پاسخ
ممنون زن عمو جون
الهام مامان علیرضا
10 آذر 92 22:23
چه منظرۀ زیبایی پاییزتون دلنشین
مامان
پاسخ
ممنون عزیزمنزدیکیای ولایتمونه