ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

زمانه!!!!

1392/9/4 10:35
نویسنده : مامان
299 بازدید
اشتراک گذاری

این فیلمهای شبکه ی آی فیلم بد جوری روی گل پسرم تاثیر داره لبخنددیشب موقع پخش سریال زمانه بهم میگی:چرا اینقدر بهزاد ناراحته؟؟میگم :خب چون به زنش داره دروغ میگه..

بعد از چند لحظه ازم پرسیدی:مامان اگه الآن شما بفهمی که بابایی به شما نگفته و یه زن دیگه داشته چیکار میکنی؟؟؟تعجب

هیچی دیگه,موندم چی جواب بدم سوالبگم میمونم , نمیمونم....گفتم به نظر تو باید چیکار کنم؟؟گفتی:صد در صد طلاق....

وایییییییییییییییییییی خوبه جای من نیستی عزیز مادررررر,فدات شم حالا شاید بشه یه کاریش کردنیشخندطلاق چیه آخههههههههه......

عشششششششششششششقمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

الهام مامان علیرضا
4 آذر 92 12:57
عجب سوال سختی پرسیده این گل پسر
مامان
پاسخ
مامان مونس
4 آذر 92 16:47
سلام دوست خوبم ممنون که سر زدید خدا ایمان گلت و واست حفظ کنه
مامان
پاسخ
عمه عاطفه جووووووون
4 آذر 92 18:40
ماشالله روز به روز بچه ها آپدیت میشن،خدا به داد ما برسه. باید خودمونو واسه چه سوالایی آماده کنیم ها....
مامان
پاسخ
,واقعااااااااااااا
آیدا
4 آذر 92 19:09
عجب سوالای دانشمندانه اییییییییییییییییییییییی
مامان
پاسخ
ستارگان آسمان من
5 آذر 92 1:18
مامان
پاسخ
مامان طاها
5 آذر 92 8:46
عجب سؤال و عجب جوابی داد این گل پسر
مامان
پاسخ
فهیمه
5 آذر 92 12:21
سلام مامان ایمان جون خوب هستید. دلم برا ایمان جون تنگ شده بود. ایمان جون دوست دارم.
مامان
پاسخ
سلــــــــــــــــــــــام عززززززززززززززیزم,چه عجب؟؟!!کجا بودین آخه؟؟دلمون حسابی براتون تنگ شده بودخیــــــــــــــــلی خوشحالم از اومدنتون
مامان بردیا
6 آذر 92 8:19
ایمان جوووووووووووون تو که از من بدتری.هیچ طاقت هوو نداری ها؟؟؟ واقعا چه چیزایی به ذهن این بچه ها میرسه ها
مامان
پاسخ
میبینی تو رو خدا!!!!!