ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

بازی با ایمانی

1391/12/22 19:16
نویسنده : مامان
340 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک من

این روزای آخر سال از روز جشنت شما دیگه مهدت نرفتی همش تو خونه داریم با هم بازی میکنیم‚حتی وقتی دارم کارای خودمو میکنم میای اینقدر اصرار برای بازی کردن میکنی که واقعا منو از رو میبری و مجبورم کارامو ول کنم بیام باهات بازی کنم‚اصلا دوست نداری تنهایی بازی کنی حالا خدارو شکر که بازیهات نشستنیه مثل قبل نیست که حتما بدو بدو یا دزد و پلیس یا......باشه‚بالاخره متوجه شدی که جای اون بازیا تو پارکه. منچ و مارپله و شطرنج و نوشتن و نقاشی و کلی بازیهای دیگه.به یکبار دو بار هم قانع نیستی به من میگی صدبار با همدیگه بازی کنیم؟عزیزم عاششششششششقتم بازی کردن باهات رو دوست دارم حتی اکه هزار بار باشه ولی دیگه آخرش میشم اینجوریniniweblog.com

بازیهای ایمان جونم

قیافه ایمان وقتی می خوام وزیرش رو بزنم

چی شده پسرم

ایجا دیگه تسلیم شد و خودش وزیرش رو برداشت.

مشغول فکر کردن

کدومو بزنم مامانو مات کنم؟

تمام حجم خیالم از تو لبریز است‚خیالم کوچک نیست تو بی نهایت عزیزی پسرک نازنینم.شکلک های شباهنگ Shabahang

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ترنم
23 اسفند 91 7:32
سلام عزيزم.اتفاقا منم تو همين قسمت گذاشتم. فقط گاهي قالب يكسري از وب لاگها جوريه كه نمي‌دونم چرا بعضي كدها رو نمايش نمي‌ده.
مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
23 اسفند 91 7:50
آفرین به این مغز متفکر مامانی درکتون می کنم من هم با امین بازی که می کنم آخرش دیگه کارم به آب قند می کشه ماشالا به جونشون من نمی دونم این همه انرژی رو از کجا می یارن.
مامان بردیا
23 اسفند 91 12:48
مامانی خیلی فعال شدیا....ماشالا