ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

جشن سال نو

1391/12/20 8:20
نویسنده : مامان
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی من

امروز تو مهدتون جشن سال نو دارین دیشب به خاطر همین مسئله نزدیک بود دعوات کنمniniweblog.com

 

میدونی چراςآخه من از ساعت هشت و نیم بهت گفتم برو بخواب که صبح سرحال بیدار شی اصلا تو گوشت فرو نرفت که نرفت هی رفتی تو اتاق هی اومدی بیرون تا ساعت ده و نیم همین برنامه رو داشتیم‚آخرش دیگه نزدیک بود حسابی به هم بریزم به من میگی:من خودم میدونم کی بخوابم.بله میدونی ولی نمیدونی که وقتی دیر میخوابی صبح چه مصیبتی دارم واسه بیدار کردنت.

از جشنت بگم ã شما تو جشنتون نقش سنجد رو داری شعرش هم اینه:

من سنجد لباس گلی

سرخ و سپید و تپلی

با ناز و اطوار و ادا

نشسته ام پیش شما

عید شما مبارک

عید شما مبارک

ولی شما نقش سنجد رو دوست نداری میدونی چراς

آخه از تپلی خوشت نمیادniniweblog.com

به من میگی نمیخوام برم بگم تپلیمتفکر

آخه عشششششششششق مامان مگه تپل بدهςهر چی بهت میگم اشکال نداره تپل بودن خوبه بچه های تپل خیلی دوست داشتنین مگه گوش میدی یه ریز میگی میخوام به مربیم بگم نقشمو عوض کنه.پسر گلم الآن وقت عوض کردنه نقشهςحالا که شعرو کامل یاد گرفتی و کلی تمرین کردین.نمیدونم بالاخره چیکار میکنی خدا کنه نمایش رو خراب نکنی.

فدات بشم نفس مامان که چه فکرایی تو اون سر کوچولوته.

 

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

تپلی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
20 اسفند 91 9:16
وای که من هم همین مشکل رو با امین جون دارم هی میگه الان می خوابم، الانش میشه ساعت 10/11 سنجد کوچولو عیدت مبارکامین هم وقتی میرفت مدرسه نقش تخم مرغ هفت سین را داشت.
مامان ترنم
20 اسفند 91 13:37
اي جان به اين سنجد كوچولوي خوشمزه. خاله چقدر تو با نمكي آخه.
مامان مرضیه
20 اسفند 91 16:39
چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه با اجازه شما رو لینک کردم