ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

عزیزانم تولدتان مبارک

1395/5/26 10:36
نویسنده : مامان
702 بازدید
اشتراک گذاری

تا عشق آمد دردم آسان شد خدا را شکر

مادر شدم اوپاره جان شد،خدا را شکر

شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من

لبخند زد جانم غزلخوان شد،خدا را شکر

من باغبان تازه کاری بودم اما او

یک غنچه زیبا و خندان شد،خدا را شکر

او آمد و باران رحمت با خودش آورد

گلخانه ما هم گلستان شد،خدا را شکر

سنگ صبورم،نور چشمم،میوه قلبم

شب را ورق زد،ماه تابان شد،خدا را شکر

مادر شدن یک امتحان سخت وشیرین است

دلواپسی هایم دو چندان شد،خدا را شکر !!!

پسران شیرین و دوست داشتنی من , تولدتان مبارک

به سرعت نور داره روزا و ماهها و سالها میگذره , انگار همین دیروز بود که من واسه به دنیا اومدن جفتشون لحظه شماری میکردم , واسه ایمان که همش ذوق و شوق بود ولی برای کیان یه کمی استرس و نگرانی , این ذوق و شوقو همراهی میکرد, چقدر زود گذشت !!ایمان نه سال و کیان دو سالتعجب

کیان عزیزم تو دو سالگی ( البته تقریبا از یک ماه پیش ) جملات رو میگه محبت

خودشو رقیب سرسخت ایمان میدونه و هر کاری اون بکنه , اینم باید بکنه بوس

همیشه ایمان میگفت دوست دارم بتونم با داداشم بازی کنم و الآن به لطف خدا به آرزوش رسیده آرام

جملات و کلمات رو غلط غولوط میگه کیان و من دیوانه وار حرف زدنشو دوست دارم و دلم میخواد زمان تو همین سنی که کیان هست متوقف بشهخجالت

ایمان حس برادرانه و حمایت کنندش از ایمان خیلی قویه , شاید جایی که خودمون باشیم خیلی مواظب کیان نباشه ولی وقتی ما نیستیم به شدت مواظبشه و هواشو دارهمحبت

خلاصه زندگیمون آروم و پر از آرامش و خوشبختی داره طی میشه محبت

خدایا شکرت , به خاطر همه چیز

ایمان و کیان , شهریور 86و مرداد93

ایمان و کیان مرداد95

Image result for ‫متن تولدت مبارك پسرم‬‎


 

پسندها (1)

نظرات (1)

مهربان پدر
26 مرداد 95 13:13
کیانم مهربانم نازنینم سالروز تولدت (2 سالگیت) مبارک
مامان
پاسخ
ممنون بابایی مهربون مهربون مهربون