ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

نفسم

1391/12/5 11:37
نویسنده : مامان
257 بازدید
اشتراک گذاری

عشقمعزیز دلم از امروز می خوام به طور مرتب خاطراتت رو بنویسمخیال باطلامیدوارم که موفق بشم.

دیروز با عموها و عمه و مادرجون رفتیم بیرون.خیلی خوش گذشت ولی آخرش خیلی سرد شد و اومدیم خونه حیف که عکس نگرفتم ایشالله دفعه بعد.شب هم دایی محسن و دایی محمد اومدن و تو کلی باهاشون بازی کردی و خلاصه روز خیلی خوبی بود و تو چون خیلی خسته بودی امروز مهد نرفتی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا
5 اسفند 91 13:26
مامانی تو حتما موفق میشی.راستی رمز وبتو عوض کن.
مامان کوثری
6 اسفند 91 8:08
سلام عزیزم شما عکس هاتون رو ایمیل نکردین منتظرم


سلام گلم دوتا عکس برای تقویم شماره سی و پنج رو مامان بردیا براتون ایمیل کرده.عکس تقویم شماره نه رو امشب ایمیل میکنم.