ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

برف

1391/12/19 10:59
نویسنده : مامان
420 بازدید
اشتراک گذاری

برف......

 Anhdepblog.com

پسرک من‚توآخرین روزای فصل زمستون و نزدیک عید که همه دارن خوشون رو برای اومدن بهار آماده میکنن آسمون هوس باریدن کرد.یه برف خیییییییلی قشنگ که همهمونو خوشحال کرد مخصوصا تو فسقلی رو.اینقدر عجله برای برف بازی داشتی که میخواستی همون اول صبحی بری با هزار بدبختی نگهت داشتیم تا یه کم هوا گرمتر شد‚البته بعدش که رفتیم  تو حیاط من و بابایی از خجالتت در اومدیم و حسابی باهات بازی کردیم.سه نفری یه آدم برفی قشنگ درست کردیم..قربونت برم من که همه چیز زندگیت خلاصه میشه تو بازی کردن عزیز دل مادر.

ایمان جون در حال پارو کردن برفها

فدای کمک کردنت

سلام عزیزم

جیییییییگری من

نفسم

سررررررررررردهههههه

 

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

شیطون بلا

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

چشمت کو

اینم آدم برفیمون

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

چایی خوردن کنار آدم برفی و میون برفا چه کیفی میده. _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

نوش جان

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
20 اسفند 91 9:20
آفرین به این گل پسر با اون دست های توانا
مامان هستی
20 اسفند 91 13:12
خوش بحالت برف بازی میکنی هستی کوچولوی من که امسال هنوز در حسرت برف بازیه
مامان ترنم
20 اسفند 91 13:38
واييييييييييي كه چه آدم برفي خوشگلي درست كردي. خسته نباشي مرد كوچولو.
دایی احمد
21 اسفند 91 15:27
سلام دایی جان
چه آدم برفی خوشکلی درست کردی خسته نباشی


ممنونم دایی جونم.مرسی که به من سر میزنی.