ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

اولین برف زندگی قشنگ کیان....

1394/9/18 14:04
نویسنده : مامان
519 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مشهدمون سفیدپوش شده بود , صبح که از خواب بیدار شدیم من و ایمان با هم , یکی از پنجره اتاق , یکی از پنجره پذیرایی بیرونو نگاه کردیم و دیدیم وااااااااااااااای خدایا همه جا سفید شده جشن

ایمان که اینقدررررررررررررررررر خوشحال شد که خدا میدونه , تازه بعد از شنیدن تعطیلی مدرسه ها که خوشحالیش چند برابرشد , اینقدر جیغ و ویغ کرد که کیان طفلک از خواب پرید سکوتهر چی هم بهش میگفتم : سرصدا نکن , بچه خوابه میگفت : مامان توروخدا هیچی نگو , بذار خوشحالی کنم

همون موقع هم با پسر همسایه رفت پایین و حسابی برف بازی کرد, دائم میگفت:خدایا شکرت که این نعمتو به ما دادیبغل

برعکس ایمان که اینقدر عاشق برف و برف بازیه , کیان اصلا هیچ علاقه ای نداشت , بعدازظهر که رفته بودیم دانشگاه و کیانو گذاشته بودم رو برفا , اضلا خوشش نمیومد و جیغ میزد که از رو برفا برش داریم

این دو تا داداش چرا اینجورین ؟؟؟!!! کلا بر عکس همدیگن

اینم عکسایی که دیشب تو دانشگاه ازشون گرفتم.......

محبت

بوس

قیافشو نگاااااااااادلخوربه زور واستاده تو برفا

عزززززززززززیزان دلممممممممممممممممبوس

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهام
24 آذر 94 13:30
سلام عزیزم خوشحالم که بعد از مدت ها بازم شما رو با ماجراهای زیبای پسرهاتون می بینم ماشاله کیان عزیزم چقدر بزرگ شده برف بازی حسابی به بچه ها می چسبه می بوسمشون
مامان
پاسخ
سلام , عزیزم ممنون از لطفتون