ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

پسرک عزیـــــــــــــــــــــــــزمامان , چهل روزه شده......

1393/7/5 14:00
نویسنده : مامان
636 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی نازنازی من , کیان عسلی من , امروز چهل روزه شده تشویقاینقدر روزا با شتاب و باسرعت دارن میگذرن که باورم نمیشه چهل روز از زمینی بودن کیان من داره میگذرهتعجب

انگار همین دیروز بود که من تازه فهمیده بودم قراره دوباره مامان بشم و میگفتم کی میخواد این نه ماه بگذره

انگار همین دیروز بود که ایمان مدام از من سوال میکرد : مامانی الآن چقدریه ؟ کی میخواد حرکت کنه ؟ و من میگفتم : مثلا الآن اندازه یه عدسه , بعد شد اندازه ی لوبیا و بعد اندازه ی کف دست و........همینجور گذشت تا رسید به الآن و چهل روزه که کیان عسلی من پیش ماست و چهل روزه که ایمان واقعا درک کرده که داداشی شده و هر وقت کیان گریه میکنه جون داداش گفتنای ایمان نفس شروع میشهزبانکده محصل

خیلی خوشحالم که اون روزای پراسترس تموم شد و الآن کیان من پیش ماست و از دیدن و بودنش و داشتنش لذت میبرم

پسر کوچولوی من نسبت به اون روزای اولش خیلی فرق کرده , الآن دیگه کاملا حرف زدن ما با خودش رو میفهمه و دوست داره یکی باهاش حرف بزنه , اصلا دوست نداره تو اتاق یا حتی سر جاش تنها باشه !! به محض اینکه حس کنه تنهاست گریه میکنه گریهبعضی وقتا اینقدر جیــــــــــــــــــــــــــــغای بنفش میکشه و نفس نمیکشه و لب و دهنشو میلرزونه که من واقعا دست و پامو گم میکنم چشمکوقتی میخواد گریه ی الکی و بدون علت بکنه پای راستشو محکم میکوبه زمین و دستاشو همزمان با پاش حرکت میده , سرشو یه چند ثانیه ای نگه میداره و وقتی بغلش میکنم سرشو تا جایی که بتونه رو شونم نمیذاره و با چشمای کوچولوش اینور اونورو نگاه میکنهبوسخلاصه بلایی شده واسه مامانش بغلعاشششششششششششششقشم.

امروز حموم چهل روزگیشو رفته و شیرشم خورده و الآن مثل یه آقا گرفته خوابیدهبوسدر کل خیلی بچه ی آرومیه خداروشکرررررررررررررر و غیر از پنج شش شب بزنم به تخته بقیه شبا راحت خوابیدهآرام

اینم کیان جوووووووووونی بعد از حمام چهل روزگیبوس

niniweblog.com

niniweblog.com

مامانی فدات عشششششششقم

زندگی معنای پیچیده ای ندارد , همین که تو باشی کافیست.

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان خانمی
5 مهر 93 17:44
خدا هردوتا گل پسرا رو حفظ کنه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم , همینطور گل پسر شمارو
عمه عاطفه جوووووووون
5 مهر 93 22:34
انشالله حموم دومادیت عمه جوووووووووووون.واقعا خیلی زود گذشت....
مامان
پاسخ
ممنون عمه جووووووووووووون عمر گران میگذرد
مامان محمد حسام
6 مهر 93 13:49
سلام خانمی حالتون چطوره امیدوارم که خوب باشید راستش اومدم که بگم واقعا داشتن بچه ی اروم خودش نعمتیه بخدا من که باور کن دیگه کلافه شدم پسرم خیلی نا ارومه هیچ شبا هم اصلا خوب نمیخوابه و مدام بیدارمیشه و منو دیوونه میکنه عزیزم قدر این نعمتو بدون اینا برای خودتو پسرای گلت
مامان
پاسخ
آره واقعا , کاملا موافقم باهاتون , ممنون که اومدی
مامان فهیمه
6 مهر 93 20:12
همیشه سالم و تندرست باشی عزیز کوچولوی خاله
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون
الهام مامان علیرضا
8 مهر 93 19:19
ماشاله خدا حفظشون کنه دقت کرده بودید کیان جون تا چه حد شبیه ایمان جونه مدرسه خوش بگذره ایمان جون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم آره , شهرمونم که رفته بودم همه میگفتن کیان شبیه داداششه ممنون خاله جون
مامان آرمان
9 مهر 93 9:56
سلام خدا حفظش کنه راست میگی روزها دارند با سرعت برق میگذرند و باورت میشه دختر من هم 3 ماه 23 روزهشه. کیان جان کمی شبیه به ایمانه البته به نظر من همیشه سلامت باشند
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , خوش اومدی آره واقعا , با سرعت داریم از روزای نوزادیشون فاصله میگیریم , روزایی که میرن و دیگه هم برنمیگردن نظر شما درسته عزیزم , اکثریت میگن کیان شبیه ایمانه , منم که عکسای نوزادی ایمانو نگاه میکنم میبینم که شباهتشون به هم زیاده. ممنون , همینطور کوچولوهای شما
مامان ارميا و ایلمان
12 مهر 93 10:18
ای جانم. مبارکش باشه. حمام دامادیش ایشالله.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم