ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

طراحی با اثر انگشت

1392/7/27 10:22
نویسنده : مامان
405 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگ من

خدا رو شکر , گوش شیطون کر !!!! یه دو هفته ای هست که دیگه خیالم راحته,دیگه اصلا برای مدرسه رفتن اذیت نمیکنی,خودت مثل یک آقای متشخص و جنتلمن میری و میای , مشق و تکالیفت رو هم راحت انجام میدی تازه خودت میگی:مامانی بیا با هم مشقامو بنویسیمدو شب پیش رفته بودیم خونه ی دایی محسن , وقتی داشتیم برمیگشتیم تو ماشین بهم میگی:دلم برای دایی محسن میسوزه.!گفتم چرا؟گفتی :چون تنهاست , شب تنهایی میترسه!!(زندایی و سارا رفته بودن شهرستان پیش فرشته)گفتم : خب میموندی پیش دایی.گفتی:نمیشه,آخه مشقامو چیکار کنم؟؟کی بنویسم؟؟!!!!!

الهی فدات بشم من که اینقدر به فکر مشقات بودی.

یه روز هم اومدم مدرسه که از معلمت بپرسم حال و احوالت چجوریه,البته یه کم هنوز زوده ولی خب گفتم بیام ببینم چجوری هستی؟معلمتون که ازت خیــــــــلی راضی بود,میگفت:سرعت نوشتنت خوبه,درکت از مطالب کتاب خوبه,همه چیو زود میفهمی خلاصه همه چی خوب بود.واااااااای من که اینقدر خوشحال شدم , اصلا تو آسمونها بودم .امیدوارم همیشه همینجور بمونی تا ..........

چند روز پیش رفته بودیم سر کار بابایی , همینجوری که داشتم قفسه های کتابها رو نگاه میکردم چشمم خورد به یک کتاب جالب , عنوانش هم این بود:طراحی با اثر انگشت.خودم که خیلی خوشم اومد شما هم خیلی دوست داشتی . گفتم برش دارم بیایم خونه با هم کار کنیم .خلاصه آوردمش و اومدیم و نشستی به طراحی کردن و یه دو سه ساعتی مشغول بودی و ماحصل زحماتت این شد......

خیلی قشنگن,مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیـــــــــــــــــــــــــــــزترین من

از خدا برایت چیزی میخواهم که جز خدا در باور هیچکس نگنجد.........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان پارسا
27 مهر 92 22:03
افرین به این گل پسر

چه نقاشی های خوشگلی به پارسای منم یاد میدی???


حتمااااااااا
مامان ترنم
28 مهر 92 7:53
خيييييييييييييلي خوشگلن. واقعا ايده‌هاي جالبي هستن. دقيقا اسم كتابش چي هست؟؟؟؟




آره خیلی جالب و سرگرم کننده ست.امتحان کنید.


آیدا
28 مهر 92 12:24
آفرین ایمانی چقدر قشنگن من از موش و زنبورش خیلیییییییییییییی خوشم اومد




مرسیییییییییییی آیداجووووووووووووووووووووووووونی من
عمه مریم
28 مهر 92 13:02
سلام عمه جون. چقر قشنگ کشیدی. واقعا خلاقیتت قابل تحسینه. امیدوارم همیشه همینطور خلاق بمونی. خوشحالم که بالاخره با مدرسه و کلاست دوست شدی.



سلام عمه جوووووووونیییییییی , ممنون از اینکه به فکر منی و بهم سر میزنی.

مامان بردیا
28 مهر 92 17:49
وای چیکارکرده ایمان جووووووووووووووووون


آره دیگه زن عمو جون,ما اینیم دیگه
مامان بردیا
28 مهر 92 17:50
موش وزنبورت خیـــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگن


مامان بردیا
28 مهر 92 17:51
چه خوب که با مدرسه دوست شدی...مامانی خوشحالم که خوشحالی.ایشالا همیشه شاد باشین




مرسی عزیــــــــــزم,ممنون از محبتت
مامان آرش و آیناز
29 مهر 92 10:22
خیلی قشنگن آفرین ایمان جون

خدا رو شکر که دیگه اذیت نمیکنه

مامانی چرا دیگه بهمون سر نمیزنی من میام وبت اما شما نمیای




خیلی ممنون خاله جون,نظر لطفتونه


عزیزم اولا مرســـــــــــــــــی از اینکه میای پیشمون
دوما به خدا میام ولی برای نظرات خیلی مشکل دارم
سوما چشــــــــم بازم سعی میکنم

مامان آرش و آیناز
29 مهر 92 11:04
عزیزم از خمیر نون باگت هم میتونی استفاده کنی
میتونی بخری بزاری تو فریزر بعد هر وقت خواستی دربیاری استفاده کنی


مامان بردیا
29 مهر 92 18:30
خصوصی


مامان فهیمه
10 آبان 92 2:17
سلام عزیزم خوبید گل پسر خوبه انشالله،خیلی خوشحال شدم با مدرسه کنار اومده و به تکالیفشم اهمیت میده،چند بار اومدم ولی هرکاری کردم نتونستم نظر بدم
نقاشیا خیلی باحال شذه منم میخوامباید برم کتابشو واسه ساینا بگیرم با هم کار کنیم


سلام گلم ممنون که میای و شرمنده از اینکه اذیت میشی برای نظرات
آره خیلی کتاب جالبیه و سرگرم کننده ست.موفق باشین